Skip to main content
Beantwoord

Overstap meerdere abonnementen

• September 21, 2025
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Hallo allemaal.

Onder het motto blijven loont niet ben ik overgestapt naar simpel. nu zag ik dat je ook via via voordeel kon krijgen. 10 euro voor mij en euh 10 euro voor mij. gezien ik met mijn 7 abonnementen wil overstappen leek het mij wel een leuke voordeeltje echter is het helemaal niet mogelijk omdat: het abonnement nog niet is in gegaan. dat is toch wel jammer moet ik zeggen. 

Jammer ook omdat alle vergelijkers en iedereen er maar van uit gaat dat je 1 vast en 1 mobiel abonnement gebruikt. maar niemand lijkt naar het totaal plaatje te kijken. Wellicht dat een van de moderators mij hier mee kan helpen.

Beste antwoord door Raveena

Beste,

Bedankt voor het delen van je ervaring en voor je overstap naar Simpel en welkom! We begrijpen dat het overstappen met meerdere abonnementen soms wat complexer kan zijn dan verwacht, zeker als je probeert gebruik te maken van een voordeelactie zoals onze ‘Via Via’-regeling.

Je geeft aan dat je graag gebruik had willen maken van de €10 voordeel voor jou én voor je doorverwijzing, maar dat dit niet mogelijk bleek omdat je abonnement nog niet was ingegaan. Dat is inderdaad jammer, en we snappen dat dit verwarrend kan zijn. De ‘Via Via’-actie is bedoeld voor nieuwe klanten die via een bestaande Simpel-klant overstappen, en de registratie moet vóór het activeren van het abonnement plaatsvinden. Zodra het abonnement actief is, kunnen we deze actie helaas niet meer toepassen.

Daarnaast benoem je iets heel belangrijks: veel vergelijkers en aanbiedingen gaan uit van één vast en één mobiel abonnement, terwijl jij met zeven abonnementen overstapt en dus een heel ander profiel hebt. Dat is een waardevolle observatie, en we vinden het belangrijk dat ook klanten met meerdere abonnementen zich gehoord voelen. We nemen je feedback mee en kijken graag of we onze communicatie hierover kunnen verbeteren.

Mocht je nog vragen hebben of hulp willen bij het overstappen van je overige abonnementen, dan staan we uiteraard voor je klaar. Je kunt ons bereiken via onze klantenservice en we denken graag met je mee.

Met vriendelijke groet,

Raveena 

Team Simpel 

3 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 22, 2025

Beste,

Bedankt voor het delen van je ervaring en voor je overstap naar Simpel en welkom! We begrijpen dat het overstappen met meerdere abonnementen soms wat complexer kan zijn dan verwacht, zeker als je probeert gebruik te maken van een voordeelactie zoals onze ‘Via Via’-regeling.

Je geeft aan dat je graag gebruik had willen maken van de €10 voordeel voor jou én voor je doorverwijzing, maar dat dit niet mogelijk bleek omdat je abonnement nog niet was ingegaan. Dat is inderdaad jammer, en we snappen dat dit verwarrend kan zijn. De ‘Via Via’-actie is bedoeld voor nieuwe klanten die via een bestaande Simpel-klant overstappen, en de registratie moet vóór het activeren van het abonnement plaatsvinden. Zodra het abonnement actief is, kunnen we deze actie helaas niet meer toepassen.

Daarnaast benoem je iets heel belangrijks: veel vergelijkers en aanbiedingen gaan uit van één vast en één mobiel abonnement, terwijl jij met zeven abonnementen overstapt en dus een heel ander profiel hebt. Dat is een waardevolle observatie, en we vinden het belangrijk dat ook klanten met meerdere abonnementen zich gehoord voelen. We nemen je feedback mee en kijken graag of we onze communicatie hierover kunnen verbeteren.

Mocht je nog vragen hebben of hulp willen bij het overstappen van je overige abonnementen, dan staan we uiteraard voor je klaar. Je kunt ons bereiken via onze klantenservice en we denken graag met je mee.

Met vriendelijke groet,

Raveena 

Team Simpel 

• Auteur
  • Lezer
  • September 23, 2025

Hallo ​@Raveena 

Bedankt voor je reactie. kort samengevat staat er in je reactie goed verhaal doen we niets mee.

Het lijkt mij niet onmogelijk om klanten die komen direct via via beschikbaar te maken. immers gun ik mijn vrienden en familie ook dat plezier. nu moet ik dus eerst wachten tot het eerste abonnement over te zetten alsvoor ik de rest kan overzetten.

Tevens kan je in je mijn.simpel account meerdere abonnementen toevoegen. maar kennerlijk alleen als de eerste is overgezet. het is op deze manier erg omslachtig geworden en zou veel simpeler moeten kunnen lijkt mij.

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • September 24, 2025

Beste ​@Hidden.nld 

Dank je wel voor je aanvullende reactie en we waarderen je betrokkenheid en begrijpen je frustratie.

Je opmerkingen zijn helder en terecht: het zou inderdaad logischer en klantvriendelijker zijn als je direct bij overstap meerdere abonnementen kunt toevoegen én gebruik kunt maken van de ‘Via Via’-actie zonder te hoeven wachten op activatie. Dat je dit graag voor je vrienden en familie wilt regelen, laat zien dat je echt enthousiast bent over Simpel en dat waarderen we enorm.

We erkennen dat het huidige proces omslachtig kan zijn, zeker voor klanten zoals jij die met meerdere abonnementen overstappen. Je suggestie om dit eenvoudiger en flexibeler te maken nemen we serieus en geven we door aan ons team. Verbeteringen in gebruiksgemak en acties zoals ‘Via Via’ zijn voor ons belangrijk, en jouw feedback helpt ons daarbij.

Nogmaals dank voor het delen van je ervaring. Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt bij het overzetten van de overige abonnementen, staan we uiteraard voor je klaar.

Groet, 

Raveena 

Team Simpel