Ik heb per ongeluk een dubbele contractvernieuwing aangevraagd. Moet ik nu dubbel betalen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi @pemsie ,
Wat bedoel je precies met een dubbele contractvernieuwing?
Als je op je persoonlijke pagina Mijn Simpel op de groene knop "nu verlengen" drukt, de gewenste bundels aanklikt, akkoord gaat met de voorwaarden en een bevestiging van je contractverlenging via e-mail krijgt. Dan zal je contractverlenging ingaan bij de start van je nieuwe bundelmaand.
Wat bedoel je precies met een dubbele contractvernieuwing?
Als je op je persoonlijke pagina Mijn Simpel op de groene knop "nu verlengen" drukt, de gewenste bundels aanklikt, akkoord gaat met de voorwaarden en een bevestiging van je contractverlenging via e-mail krijgt. Dan zal je contractverlenging ingaan bij de start van je nieuwe bundelmaand.
Hoi Remco,
Die stappen had ik gevolgd, maar omdat ik niet direct een bevestiging via de mail kreeg heb ik dus nog een keer die stappen gedaan. Daarna kreeg ik dus twee keer een bevestigingsmail vandaar mijn vraag.
Groet
Die stappen had ik gevolgd, maar omdat ik niet direct een bevestiging via de mail kreeg heb ik dus nog een keer die stappen gedaan. Daarna kreeg ik dus twee keer een bevestigingsmail vandaar mijn vraag.
Groet
Hi Pemsie,
We gaan je niet dubbel factureren omdat je de verlenging dubbel hebt ingevoerd! De laatste verlenging is leidend en zal per de eerst volgende bundelperiode ingaan. Op je Mijn Simpel pagina onder het kopje 'abonnement' wordt weergegeven van welke bundel je gebruik gaat maken.
Groet, Astrid
We gaan je niet dubbel factureren omdat je de verlenging dubbel hebt ingevoerd! De laatste verlenging is leidend en zal per de eerst volgende bundelperiode ingaan. Op je Mijn Simpel pagina onder het kopje 'abonnement' wordt weergegeven van welke bundel je gebruik gaat maken.
Groet, Astrid
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.