Vraag

periodegebonden kosten plafond

  • 8 November 2023
  • 4 reacties
  • 194 Bekeken

Badge

Waar zijn deze “spook”kosten nú weer voor?! Weet iemand dit?!


4 reacties

Reputatie 6

Woensdag 8 - 11 een vraag gesteld door @Pien  en nog geen enkele reactie van Simpel.  Slechte service! Onbegrijpelijk, onvoldoende.

Wil je een forum gebruiken als service doe het dan goed of stop ermee.

 

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Pien

Excuus voor de latere antwoord! 

Helaas kan ik op basis hiervan niet inzien om wat voor verbruikt het gaat. Echter, lijkt het erop dat je een coulance van ons hebt ontvangen en dat het bedrag in mindering is gebracht. Ik raad je in dit geval even aan om contact met ons op te nemen via onze klantenservice zodat wij inhoudelijk met je mee kunnen kijken. 

Groetjes, Noor 
Simpel

 

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Snowboard

Jammer om te lezen dat je het zo ervaart. Wij weten natuurlijk dat je anders van ons gewend bent. Maar helaas kan het weleens voorkomen dat er een topic over het hoofd wordt gezien door een medewerker. Gelukkig is dit forum speciaal aangemaakt zodat we elkaar een beetje kunnen helpen indien een medewerker van Simpel niet tijdig kan antwoorden binnen de openingstijden. 

Uiteraard proberen we dit zo veel mogelijk te voorkomen, maar wij zijn ten slotte ook maar een mens hopelijk heb je hier begrip voor. :)

Ik wens je desondanks een fijne dag. 

Groetjes, Noor 
Simpel

Reputatie 6

Hoi @Noor 

Natuurlijk kunnen er fouten gemaakt worden. Werkdruk is erg hoog, verschillende wegen om jullie te bereiken, je werkt hard. Dat begrijp ik echt wel.

Maar een goede controle is het halve werk. Misschien ben ik te scherp maar in mijn soort van werk had ik als regel:

Beter 10 x te veel gecontroleerd dan 1 x  te weinig. Mijn tip voor jullie wat ook je taak is. Lees de topics (beter) terug, controleer.

Reageer