Beantwoord

Plafon instellen tot abonnement kosten

  • 6 May 2020
  • 3 reacties
  • 530 Bekeken

Hallo,

Hoe kan het plafond worden ingesteld tot abonnement’s kosten?
Ik kan het alleen tot 10euro zetten, dus kan er als nog 10 euro boven het abonnement  komen.

icon

Beste antwoord door Houscouss 7 May 2020, 12:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Beervangeer,

Welkom op onze Community!

Het ingestelde bedrag voor het Plafond is het maximale bedrag wat je voor je abonnement wil betalen en is inderdaad in te stellen vanaf €10. De abonnementskosten worden opgevuld tot aan het ingestelde Plafond. Dus even voor je beeldvorming mocht je de bundel van €10 hebben en een Plafond hebben ingesteld van €10, dan betekent dit dat er geen buitenbundelkosten gemaakt kunnen worden doordat het Plafond direct is bereikt door de abonnementskosten van €10. Meer informatie vindt je op de volgende pagina: https://www.simpel.nl/controle-over-je-kosten

Groetjes,

Houssam

Hi Houscous,

Dank voor het antwoord.
Ik heb mijn plafond op 10 staan. En mijn normale kosten zijn 10 per maand.
Afgelopen maand zijn als nog 10 euro extra kosten in rekening gebracht en dus in totaal 20 euro afgeschreven.
Hoe kan dat ?

Reputatie 2
Badge +7

Dat kan alleen 2 oorzaken hebben gehad:

  • Het Plafond stond ingesteld op €20
  • De abonnementskosten van de maand waarin de buitenbundelkosten zijn gemaakt waren €0 door bijvoorbeeld een aanbieding.

De abonnementskosten betaal je altijd vooruit en eventuele verbruikskosten buiten je bundel kunnen uiteraard pas na verbruik worden gefactureerd en daarom betaal je deze achteraf. Dit komt dan dus automatisch op de volgende factuur waarin de abonnementskosten van de maand erop al in rekening worden gebracht.

Groetjes,

Houssam

Reageer