Skip to main content
Antwoord

Plafond bereikt, maar hoe dan?

  • April 4, 2020
  • 7 reacties
  • 413 Bekeken

EllenM78

Ik heb een abonnementje van 2,50 van 250 minuten en 250 MB. De nieuwe maand is gisteren ingegaan. Nu kreeg ik vandaag een mail dat het plafond is bereikt, maar ik heb niets verbruikt en kan het ook niet terugzien in de app - wel dat het plafond is bereikt, maar niet qua verbruik. Hoe kan dit en wat is eraan te doen?

 

Beste antwoord door EllenM78

Mijn dochter had een telefoontje gepleegd dat niet zo slim was :see_no_evil: en dat duurde een hele poos voor het in de app in het overzicht verscheen.

 

7 reacties

EllenM78
  • Auteur
  • Helper
  • April 4, 2020

Probleem opgelost...


Forum|alt.badge.img+2
  • Ervaren helper
  • April 4, 2020

Hoe dan, wat was de oplossing?


EllenM78
  • Auteur
  • Helper
  • Antwoord
  • April 4, 2020

Mijn dochter had een telefoontje gepleegd dat niet zo slim was :see_no_evil: en dat duurde een hele poos voor het in de app in het overzicht verscheen.

 


Forum|alt.badge.img+2
  • Ervaren helper
  • April 5, 2020

😬


Joachiem
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • April 6, 2020

@EllenM78 bedankt voor het plaatsen van de oplossing. :thumbsup:

Neem trouwens ook eens een kijkje in de huiskamer.


Pishna
  • Lezer
  • June 7, 2020

ik heb hetzelfde, heb maar 4 minuten gebeld maar er staat dat het 240 is ongeveer?


Phil
Simpel Medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • June 9, 2020

Hi @Pishna!

Is 240 het getal in de cirkeldiagram? Dat getal geeft namelijk aan hoeveel tegoed je nog over hebt, niet hoeveel je verbruikt hebt.

Is bovenstaande niet het geval dan kan je contact met ons opnemen zodat we met je mee kunnen kijken.

Groetjes,

Phil