Skip to main content

Ik heb een abonnementje van 2,50 van 250 minuten en 250 MB. De nieuwe maand is gisteren ingegaan. Nu kreeg ik vandaag een mail dat het plafond is bereikt, maar ik heb niets verbruikt en kan het ook niet terugzien in de app - wel dat het plafond is bereikt, maar niet qua verbruik. Hoe kan dit en wat is eraan te doen?

 

Probleem opgelost...


Hoe dan, wat was de oplossing?


Mijn dochter had een telefoontje gepleegd dat niet zo slim was :see_no_evil: en dat duurde een hele poos voor het in de app in het overzicht verscheen.

 


😬


@EllenM78 bedankt voor het plaatsen van de oplossing. :thumbsup:

Neem trouwens ook eens een kijkje in de huiskamer.


ik heb hetzelfde, heb maar 4 minuten gebeld maar er staat dat het 240 is ongeveer?


Hi @Pishna!

Is 240 het getal in de cirkeldiagram? Dat getal geeft namelijk aan hoeveel tegoed je nog over hebt, niet hoeveel je verbruikt hebt.

Is bovenstaande niet het geval dan kan je contact met ons opnemen zodat we met je mee kunnen kijken.

Groetjes,

Phil


Reageer