Beantwoord

Plafond uitgezet

  • 30 January 2022
  • 3 reacties
  • 282 Bekeken

Geachte simpel,

 

Hoe kan het dat het plafond van mijn zoon is uitgezet. Waardoor ik weer een enorme rekening heb gekregen?

 

groet Arjen

icon

Beste antwoord door Charlie 31 January 2022, 18:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Arjen Wolters,

 

Balen van de kosten!

 

Het Plafond wordt niet zomaar uitgeschakeld. Dit is enkel mogelijk via de Mijn Simpel pagina of door contact op te nemen met onze klantenservice. Overigens wordt het aanpassen van deze instellingen altijd per e-mail aan je bevestigd!

 

Graag controleren wij of het Plafond ingeschakeld is geweest en wanneer/hoe deze uitgeschakeld is. Kun je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice?

 

Groetjes, Charlie

Simpel

Het plafond wordt door Simpel uitgezet wanneer je een ‘ gratis’ maand krijgt bij verlenging van het abonnement. Betaal je uiteindelijk toch nog meer. Schandalige manier van doen. 

Groetjes,

Jan

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Jan Jans.

Vervelend om te lezen dat je extra kosten hebt gemaakt. 

Het Plafond wordt bij een verlening niet uitgeschakeld. Het Plafond in namelijk inclusief de abonnementskosten die je maandelijks betaalt. 
Bij een verlenging betaalde je eenmalig geen abonnementskosten waardoor het Plafond tijdelijk op € 0,00 komt te staan, het Plafond is echter nog steeds actief op jouw abonnement. 
Voordat wij extra kosten in rekening brengen sturen we onze 80% en 100% waarschuwing sms'jes. Na het ontvangen van de 100% sms wordt het buiten bundel tarief gehanteerd. Gebruik je vooralsnog het internet bij het ontvangen van deze sms'jes?
Dan betaal je per MB buiten de bundel € 0,15 cent. De kosten worden bij een actieve Plafond wel gestopt bij het ingestelde bedrag. 

Groetjes, Noor

Simpel

Reageer