Geachte simpel,
Hoe kan het dat het plafond van mijn zoon is uitgezet. Waardoor ik weer een enorme rekening heb gekregen?
groet Arjen
Geachte simpel,
Hoe kan het dat het plafond van mijn zoon is uitgezet. Waardoor ik weer een enorme rekening heb gekregen?
groet Arjen
Hi
Balen van de kosten!
Het Plafond wordt niet zomaar uitgeschakeld. Dit is enkel mogelijk via de Mijn Simpel pagina of door contact op te nemen met onze klantenservice. Overigens wordt het aanpassen van deze instellingen altijd per e-mail aan je bevestigd!
Graag controleren wij of het Plafond ingeschakeld is geweest en wanneer/hoe deze uitgeschakeld is. Kun je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice?
Groetjes, Charlie
Simpel
Het plafond wordt door Simpel uitgezet wanneer je een ‘ gratis’ maand krijgt bij verlenging van het abonnement. Betaal je uiteindelijk toch nog meer. Schandalige manier van doen.
Groetjes,
Jan
Hi
Vervelend om te lezen dat je extra kosten hebt gemaakt.
Het Plafond wordt bij een verlening niet uitgeschakeld. Het Plafond in namelijk inclusief de abonnementskosten die je maandelijks betaalt.
Bij een verlenging betaalde je eenmalig geen abonnementskosten waardoor het Plafond tijdelijk op € 0,00 komt te staan, het Plafond is echter nog steeds actief op jouw abonnement.
Voordat wij extra kosten in rekening brengen sturen we onze 80% en 100% waarschuwing sms'jes. Na het ontvangen van de 100% sms wordt het buiten bundel tarief gehanteerd. Gebruik je vooralsnog het internet bij het ontvangen van deze sms'jes?
Dan betaal je per MB buiten de bundel € 0,15 cent. De kosten worden bij een actieve Plafond wel gestopt bij het ingestelde bedrag.
Groetjes, Noor
Simpel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.