Skip to main content
Antwoord

plafondkosten terwijl ik geen actief nummer heb

  • November 26, 2019
  • 1 reactie
  • 429 Bekeken

Ik betaal nog steeds elke maand plafondkosten terwijl ik geen actief nummer meer heb.

Ik kan het in de mijnsimpelapp ook niet uitzetten.

 

Beste antwoord door Alexandra

Hoi @Laurrette

Welkom op onze Community. :blossom:

De Plafond kosten zijn gebruikskosten en worden daarom achteraf in rekening gebracht. Als jouw abonnement beëindigd is in november, krijg je dan dus wel nog een factuur voor de Plafondkosten van oktober. Als dit bij jou niet het geval is, wil je dan even contact met ons opnemen? Dan kijken we mee met je factuur. 

Groetjes, Alexandra

1 reactie

Alexandra
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • Antwoord
  • November 27, 2019

Hoi @Laurrette

Welkom op onze Community. :blossom:

De Plafond kosten zijn gebruikskosten en worden daarom achteraf in rekening gebracht. Als jouw abonnement beëindigd is in november, krijg je dan dus wel nog een factuur voor de Plafondkosten van oktober. Als dit bij jou niet het geval is, wil je dan even contact met ons opnemen? Dan kijken we mee met je factuur. 

Groetjes, Alexandra