Ik betaal al.jaren €2.50 voor mijn abbonement voor mijn telefoon .Ik ga nooit in op aanbiedingen voor meer mb of dergelijke.Nu is deze.maand mijn abbonement een euro duurder zonder enige aankondiging. Hoe kan dit?
Bedankt voor uw bericht.
Onlangs heeft Simpel echter een prijs- en databundelwijziging doorgevoerd voor een aantal oudere abonnementen, waaronder het uwe. Deze wijziging is noodzakelijk gebleken om in lijn te blijven met de toenemende kosten voor netwerkgebruik en dienstverlening.
Uw maandbedrag is daardoor verhoogd van €2,50 naar €3,50. In ruil daarvoor is ook uw databundel verhoogd, zodat u meer gebruiksgemak ervaart.
Alle klanten zijn hierover per e-mail geïnformeerd voorafgaand aan de wijziging. Mogelijk is deze communicatie gemist of in uw spamfolder terechtgekomen.
Mocht je nog andere vragen hebben, kun je altijd telefonisch contact opnemen.
Met vriendelijke groeten,
Raveena
Simpel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.