Beantwoord

Sim only afgelopen, toch een factuur?

  • 12 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 141 Bekeken

Beste,

Mijn sim only is afgelopen en ik heb mijn nummer meegenomen naar een andere aanbieder voor prepaid. Nu krijg ik toch een factuur. Ik kan nergens een telefoonnummer vinden om dit te bespreken, dus daarom hier mijn vraag.
icon

Beste antwoord door Sanne 14 augustus 2019, 10:44

Hallo,

Welkom op de community!

We kunnen op het openbare forum jouw factuur niet inzien. Kan je even contact met ons opnemen? Als je de link volgt, zie je naast het telefoonnummer ook andere contactmogelijkheden van de klantenservice.

Groet, Sanne
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +7
Hallo,

Welkom op de community!

We kunnen op het openbare forum jouw factuur niet inzien. Kan je even contact met ons opnemen? Als je de link volgt, zie je naast het telefoonnummer ook andere contactmogelijkheden van de klantenservice.

Groet, Sanne
Geregeld 😉 Bedankt voor de juiste contact pagina.
Hier hetzelfde probleem, ik kan nergens vinden hoe contact op te nemen, maar wel geld afschrijven?
Hier hetzelfde probleem, ik kan nergens vinden hoe contact op te nemen, maar wel geld afschrijven?
088 100 5757 (normaal tarief) op werkdagen van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.
Reputatie 2
Badge +7
Hi @Astrid 68 , als je in mijn bericht hierboven klikt op het woord "contact", word je doorgestuurd naar onze contactpagina.
Naast het telefoonnummer vind je daar ook het contactformulier, ons WhatsAppnummer en de linkjes naar Twitter en Facebook.

Reageer