Skip to main content
Antwoord

Sim only afgelopen, toch een factuur?

  • August 12, 2019
  • 5 reacties
  • 327 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Beste,

Mijn sim only is afgelopen en ik heb mijn nummer meegenomen naar een andere aanbieder voor prepaid. Nu krijg ik toch een factuur. Ik kan nergens een telefoonnummer vinden om dit te bespreken, dus daarom hier mijn vraag.

Beste antwoord door Sanne

Hallo,

Welkom op de community!

We kunnen op het openbare forum jouw factuur niet inzien. Kan je even contact met ons opnemen? Als je de link volgt, zie je naast het telefoonnummer ook andere contactmogelijkheden van de klantenservice.

Groet, Sanne

5 reacties

Sanne
Forum|alt.badge.img+7
  • Ervaren helper
  • Antwoord
  • August 14, 2019
Hallo,

Welkom op de community!

We kunnen op het openbare forum jouw factuur niet inzien. Kan je even contact met ons opnemen? Als je de link volgt, zie je naast het telefoonnummer ook andere contactmogelijkheden van de klantenservice.

Groet, Sanne

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Lezer
  • August 16, 2019
Geregeld 😉 Bedankt voor de juiste contact pagina.

Astrid 68
Forum|alt.badge.img
  • Starter
  • August 20, 2019
Hier hetzelfde probleem, ik kan nergens vinden hoe contact op te nemen, maar wel geld afschrijven?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Lezer
  • August 20, 2019
Hier hetzelfde probleem, ik kan nergens vinden hoe contact op te nemen, maar wel geld afschrijven?
088 100 5757 (normaal tarief) op werkdagen van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Sanne
Forum|alt.badge.img+7
  • Ervaren helper
  • August 28, 2019
Hi @Astrid 68 , als je in mijn bericht hierboven klikt op het woord "contact", word je doorgestuurd naar onze contactpagina.
Naast het telefoonnummer vind je daar ook het contactformulier, ons WhatsAppnummer en de linkjes naar Twitter en Facebook.