Skip to main content
Beantwoord

Simkaart

  • 8 september 2022
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Het geld voor het abonnement was afgeschreven maar de simkaart is geblokkeerd dus ik heb het geld gestoorneerd

 

Beste antwoord door Charlie

Hi @Piet Van Cleef,

 

Op basis van jouw bericht kan ik niet in het abonnement kijken. Zou je ons een berichtje kunnen sturen, zodat we kunnen nagaan of de factuur nog terecht is?

 

Groet, Charlie

Simpel

Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb gestoorneerd omdat mijn simkaart was sfgesloten


Charlie
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 487 reacties
  • Antwoord
  • 8 september 2022

Hi @Piet Van Cleef,

 

Op basis van jouw bericht kan ik niet in het abonnement kijken. Zou je ons een berichtje kunnen sturen, zodat we kunnen nagaan of de factuur nog terecht is?

 

Groet, Charlie

Simpel


Reageer