In mijn gegevens staat ingesteld dat Simpel mij een sms stuurt als mijn datalimiet bijna is bereikt. Maar ik krijg deze niet. Iedere maand ga ik over mijn bundel. Simpel is verplicht om een melding te geven via sms maar zegt ‘ligt niet aan ons’, lekker puh. Maar ik krijg geen antwoord waar het mis gaat. Dit moet toch op te lossen zijn? Weinig klantvriendelijk...
Antwoord
Simpel stuurt geen sms bij datalimiet
Beste antwoord door Phil
Beste
Goed dat je het hier aangeeft, want we zouden graag alsnog tot een oplossing komen.
Hoewel dergelijke notificaties niet verplicht zijn begrijp ik dat het zeer handig is wanneer je ze wel ontvangt. Om hier dieper op in te gaan is het echter nodig om je abonnement erbij te pakken en daar hebben we een aantal specifieke gegevens voor nodig. Daarom raad ik je aan om (opnieuw) contact met onze klantenservice op te nemen. Uiteraard mag je mij ook een privé bericht sturen met daarin je 06-nummer, geboortedatum, postcode en huisnummer.
Groetjes,
Phil
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
