In mijn gegevens staat ingesteld dat Simpel mij een sms stuurt als mijn datalimiet bijna is bereikt. Maar ik krijg deze niet. Iedere maand ga ik over mijn bundel. Simpel is verplicht om een melding te geven via sms maar zegt ‘ligt niet aan ons’, lekker puh. Maar ik krijg geen antwoord waar het mis gaat. Dit moet toch op te lossen zijn? Weinig klantvriendelijk...
Beste
Goed dat je het hier aangeeft, want we zouden graag alsnog tot een oplossing komen.
Hoewel dergelijke notificaties niet verplicht zijn begrijp ik dat het zeer handig is wanneer je ze wel ontvangt. Om hier dieper op in te gaan is het echter nodig om je abonnement erbij te pakken en daar hebben we een aantal specifieke gegevens voor nodig. Daarom raad ik je aan om (opnieuw) contact met onze klantenservice op te nemen. Uiteraard mag je mij ook een privé bericht sturen met daarin je 06-nummer, geboortedatum, postcode en huisnummer.
Groetjes,
Phil
Er staat op jullie website dat Simpel wel verplicht is een melding te geven bij 80% en 100% datalimiet. Simpel heeft ons goede nummer maar we krijgen geen sms. Met dataoverschrijding tot gevolg. Dat klopt dus niet!
Er staat inderdaad op de site van Simpel dat deze sms-jes verstuurt worden bij 80% en 100%. De klant moet er dan vanuit kunnen gaan dat dat zo is? Waarom is het dan geen verplichting?
Wellicht lees ik er overheen maar ik zie dat niet direct naar voren komen op de site. Wel een vergelijkbare passage maar die gaat specifiek over het plafond.
Hoe dan ook zijn het wel berichten die wij versturen en die inderdaad ook aan horen te komen bij de klant. Vandaar dat we dit uiteraard ook verder oppakken en ik in contact sta met Chiel.
Ik keek inderdaad bij het plafond. De sms van 80% voor een bundel staat hier: https://www.simpel.nl/mb-aanvuller
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.