Beantwoord

Startdatum abbonement aangeven

  • 13 februari 2019
  • 1 reactie
  • 240 Bekeken

Beste Simpel,

gister heb ik een simpel abonnement willen afsluiten.
helaas kon ik niet mijn startdatum aangeven. en heb ik de bestelling afgebroken.
nu krijg ik toch een mail dat ik moet betalen!

hoe kan dit?

Groeten Corne
icon

Beste antwoord door Robert 14 februari 2019, 15:46

Hi,

Goed om te zien dat je interesse hebt in een Simpel abonnement.
Na een bestelling krijg je altijd eerst een orderbevestiging per e-mail met daarin een betaallink.
Als je een e-mail bericht hebt gehad met daarin enkel het verzoek om te betalen klopt er iets niet.

Het is zo dat je bij een online bestelling eerst aan moet vinken akkoord te gaan met alle voorwaarden en dan de keuze moet bevestigen voor de bestelling daadwerkelijk geplaatst wordt.
Als je daarvoor de bestelling al hebt afgebroken zou het niet moeten kunnen dat de bestelling alsnog geplaatst is.

Vanuit dit platform is het moeilijk om te bepalen wat voor bericht je ontvangen hebt.
In berichten afkomstig van ons staat altijd een ordernummer als het om een orderbevestiging gaat.
Als je contact opneemt met de Simpel Klantenservice en de gegevens uit de e-mail met hen bespreekt kunnen zij dieper op je vraag ingaan en je hierbij helpen.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8
Hi,

Goed om te zien dat je interesse hebt in een Simpel abonnement.
Na een bestelling krijg je altijd eerst een orderbevestiging per e-mail met daarin een betaallink.
Als je een e-mail bericht hebt gehad met daarin enkel het verzoek om te betalen klopt er iets niet.

Het is zo dat je bij een online bestelling eerst aan moet vinken akkoord te gaan met alle voorwaarden en dan de keuze moet bevestigen voor de bestelling daadwerkelijk geplaatst wordt.
Als je daarvoor de bestelling al hebt afgebroken zou het niet moeten kunnen dat de bestelling alsnog geplaatst is.

Vanuit dit platform is het moeilijk om te bepalen wat voor bericht je ontvangen hebt.
In berichten afkomstig van ons staat altijd een ordernummer als het om een orderbevestiging gaat.
Als je contact opneemt met de Simpel Klantenservice en de gegevens uit de e-mail met hen bespreekt kunnen zij dieper op je vraag ingaan en je hierbij helpen.

Reageer