Skip to main content
Antwoord

Startdatum abonnement.

  • September 14, 2019
  • 2 reacties
  • 297 Bekeken

nicobras
Forum|alt.badge.img
Abonnement is 12 september afgesloten. Pas over een maand komt de simkaart vrij van mijn oude provider. Waarom betaal ik dan toch een maand vooruit?

Beste antwoord door Sanne

Hi, welkom op de community!

Bij het plaatsen van de bestelling betaal je altijd één maand abonnementskosten vooruit. Dit is de eerste maand dat jouw abonnement bij ons actief is, of je nou direct overstapt of nog 3 maanden moet wachten. Wij doen geen kredietcheck, met de iDEAL betaling verifiëren we gelijk jouw rekeningnummer.

Groet, Sanne

2 reacties

Sanne
Forum|alt.badge.img+7
  • Ervaren helper
  • Antwoord
  • September 16, 2019
Hi, welkom op de community!

Bij het plaatsen van de bestelling betaal je altijd één maand abonnementskosten vooruit. Dit is de eerste maand dat jouw abonnement bij ons actief is, of je nou direct overstapt of nog 3 maanden moet wachten. Wij doen geen kredietcheck, met de iDEAL betaling verifiëren we gelijk jouw rekeningnummer.

Groet, Sanne

nicobras
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Ervaren helper
  • September 16, 2019
Hallo Sanne, duidelijk en bedankt!
Nico