Beantwoord

Startdatum abonnement.

  • 14 september 2019
  • 2 reacties
  • 146 Bekeken

Badge
Abonnement is 12 september afgesloten. Pas over een maand komt de simkaart vrij van mijn oude provider. Waarom betaal ik dan toch een maand vooruit?
icon

Beste antwoord door Sanne 16 september 2019, 10:40

Hi, welkom op de community!

Bij het plaatsen van de bestelling betaal je altijd één maand abonnementskosten vooruit. Dit is de eerste maand dat jouw abonnement bij ons actief is, of je nou direct overstapt of nog 3 maanden moet wachten. Wij doen geen kredietcheck, met de iDEAL betaling verifiëren we gelijk jouw rekeningnummer.

Groet, Sanne
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +7
Hi, welkom op de community!

Bij het plaatsen van de bestelling betaal je altijd één maand abonnementskosten vooruit. Dit is de eerste maand dat jouw abonnement bij ons actief is, of je nou direct overstapt of nog 3 maanden moet wachten. Wij doen geen kredietcheck, met de iDEAL betaling verifiëren we gelijk jouw rekeningnummer.

Groet, Sanne
Badge
Hallo Sanne, duidelijk en bedankt!
Nico

Reageer