Abonnement is 12 september afgesloten. Pas over een maand komt de simkaart vrij van mijn oude provider. Waarom betaal ik dan toch een maand vooruit?
Bladzijde 1 / 1
Hi, welkom op de community!
Bij het plaatsen van de bestelling betaal je altijd één maand abonnementskosten vooruit. Dit is de eerste maand dat jouw abonnement bij ons actief is, of je nou direct overstapt of nog 3 maanden moet wachten. Wij doen geen kredietcheck, met de iDEAL betaling verifiëren we gelijk jouw rekeningnummer.
Groet, Sanne
Bij het plaatsen van de bestelling betaal je altijd één maand abonnementskosten vooruit. Dit is de eerste maand dat jouw abonnement bij ons actief is, of je nou direct overstapt of nog 3 maanden moet wachten. Wij doen geen kredietcheck, met de iDEAL betaling verifiëren we gelijk jouw rekeningnummer.
Groet, Sanne
Hallo Sanne, duidelijk en bedankt!
Nico
Nico
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.