Skip to main content

Ik heb mijn abonnement per 19-11-2024 beëindigd. Toch hebben jullie geld van mij geïncasseerd over de periode 19-11-2024 t/m 18-12-2024. Ik heb dit bedrag direct teruggeboekt. Vanmorgen krijg ik van jullie een mail dat jullie mijn bedrag niet konden incasseren met het verzoek het bedrag alsnog over te maken. Dit doe ik uiteraard niet. Kunnen jullie je administratie bijwerken?

Hi  ​@Ronald Ellenbroek

Goed dat je dit even aangeeft! Het is uiteraard niet de bedoeling dat je een onterechte factuur krijgt. Ik kijk dit graag voor je na om een correctie in te dienen. Ik wil je hiervoor vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch op 088-1005757, of uiteraard via 1 van onze andere kanalen. Zoals Whatsapp of Facebook. 

Ik zie jouw berichtje graag tegemoet : ) 

 

Groet, Kelsey

 


Reageer