Beantwoord

tarief na verlenging

  • 20 December 2020
  • 3 reacties
  • 238 Bekeken

Beste dames/heren  

Sinds een half jaartje heb ik een simpel abonnement van 6 euro per maand. Het bevalt me uitstekend maar ik merk dat de maand te lang is voor mijn belminuten. Ik bel dus teveel per maand.

Nu wil ik graag mijn abonnement ophogen naar 2000 mb, 250 min en 500 sms. Dit gaat me dan 8,50 kosten. Had ik dit bij aanvang gekozen dan was het 7,50.

Als ik straks kan verlengen, ga ik dan 8,50 betalen of kan ik dan terug naar 7,50. 
 

Ik hoor graag van jullie!

icon

Beste antwoord door Karin303 20 December 2020, 13:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Beste dames/heren  

Sinds een half jaartje heb ik een simpel abonnement van 6 euro per maand. Het bevalt me uitstekend maar ik merk dat de maand te lang is voor mijn belminuten. Ik bel dus teveel per maand.

Nu wil ik graag mijn abonnement ophogen naar 2000 mb, 250 min en 500 sms. Dit gaat me dan 8,50 kosten. Had ik dit bij aanvang gekozen dan was het 7,50.

Als ik straks kan verlengen, ga ik dan 8,50 betalen of kan ik dan terug naar 7,50. 
 

Ik hoor graag van jullie!

Wanneer je verlengt kun je een heel nieuw abonnement kiezen uit het dan geldende aanbod....Een lopend abonnement aanpassen door bundelwijziging is duurder omdat je dan het actievoordee weer l kwijt bent...

Dank je voor je antwoord, ik heb mijn huidige abonnement aangepast. Dat gaat ook al zo simpel😀

Reputatie 6
Badge +9

je kunt dit maandelijks bijstellen omhoog of omlaag,  Bel je veel dan kun je ervoor kiezen de goedkoopste bundel te kiezen er er voor 1,50 p.m. onbeperkt bellen aan toe te voegen,  ben je klaar voor 5 euro p.m

Reageer