Beantwoord

Tarieven bundelwijziging

  • 19 November 2020
  • 4 reacties
  • 461 Bekeken

Badge

Goededag, 

Ik dacht eraan om onbeperkt bellen bij mijn abonnement te nemen, maar als ik dat wil doen, gaan mijn huidige kosten ook omhoog, dan kost deze 8,50 terwijl u op de homepage wel adverteert voor 7,50 (2GB/250min/500sms), dit betaal ik momenteel. 

Vandaar deze verschillen? 

Groet, 

Danny

icon

Beste antwoord door Karin303 19 November 2020, 10:06

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Op de website staan de actieprijzen voir nieuwe abonnementen. Als je iets wijzigt  vervalt je korting en ga je de volle prijs betalen. Als je kunt verlengen kun je weer kiezen voor nieuw abo met onbeperkt. bellen.Overweeg dus wat voor jou het voordeligst is...

Badge

Dus omdat ik een extra dienst wil afnemen, vervalt het recht waar ik voor heb getekend.... Duidelijk. Maar erg flauw. 

Bedankt voor uw reactie. 

Danny

Goedemorgen @Daannn

In principe is je vraag al beantwoord door @Karin303. Bedankt voor je reactie! 

Het tarief bij een bundelwijziging verschilt inderdaad van de tarieven die je op de website of bij het verlengen van het abonnement ziet staan. 
Bij het afsluiten of het verlengen van een abonnement maak je gebruik van een actietarief die op dat moment geldt. Omdat je tussentijds een bundelwijziging uitvoert vervallen deze actietarieven en ben je net iets duurder uit. 

Wist je dat je 6 maanden voor de einddatum van het contract mag verlengen? 
Op je Mijn Simpel-pagina zie je of je je abonnement al mag verlengen en zo in aanmerking komt voor de huidige aanbiedingen.

Groet, 

Lisa

 

Reputatie 6
Badge +9

Dus omdat ik een extra dienst wil afnemen, vervalt het recht waar ik voor heb getekend.... Duidelijk. Maar erg flauw. 

Bedankt voor uw reactie. 

Danny

Ben het met je eens Daanmn....het is misleidend 

Reageer