Beantwoord

tijdelijke blokkade

  • 6 July 2023
  • 1 reactie
  • 280 Bekeken

Badge

Beste, ik kreeg een blokkade omdat mijn limiet overschreden was. Na een betaling van 80 euro is de blokkade op geheven. Nu krijg ik een factuur van 107 euro en zie nergens de betaalde 80 euro terug. Ik heb 666 mb teveel verbruikt. Is dat 187 euro? Als de incasso is gedaan vorder ik het bedrag terug. Dit klopt niet. Graag een tegen bericht.

icon

Beste antwoord door JasperDL 10 July 2023, 15:30

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4

Beste @Hans Prins,

Wat vervelend dat jouw kosten zo zijn opgelopen.

Wij blokkeren abonnementen om onze klanten te beschermen tegen onverwacht hoge kosten. Als je zo'n deelblokkade op je abonnement hebt, kan je alle tegoeden nog gebruiken. Je bent alleen geblokkeerd tegen het maken van extra kosten. Als je die blokkade op wil heffen, kan dat door een voorschot te betalen. Daarmee verhoog je de limiet wat ervoor zorgt dat je nog meer kosten kan maken.

Het buitenbundeltarief is erg hoog, namelijk €0,15 per mb. Dat is de reden dat wij MB-aanvullers aanbieden en via de waarschuwingen die we per sms verzenden, ook aanbevelen te kopen. Omgerekend is een overschrijding van 666.66mb gelijk aan €100,00.

Mijn advies is om via Mijn Simpel een Plafond in te stellen, zodat dit niet nog eens kan gebeuren. Als je persoonlijk advies in wil winnen, nodig ik je van harte uit om ons te bellen op 088 100 5757.

Een mooie dag gewenst!

Met vriendelijke groet,

Jasper

Simpel

Reageer