Beantwoord

twee keer betalen

  • 3 July 2023
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Beste Mevrouw/Meneer van simpel,

 

Afgelopen maand heb ik extra kosten gemaakt. Dit kwam door mijn buitenbundelkosten. Om een blokkade te voorkomen moest ik een voorschot doen van 40 euro. Dit hen ik netjes betaald.

Echter krijg ik vandaag mijn factuur binnen. Daar staat nog steeds de 40 euro op. Dit bedrag is dus niet verrekend. Dit bedrag zal dus door de aromatisch incasso nogmaals worden afgeschreven.

Dit lijkt mij een beetje vreemd. Ik kan toch niet twee keer hetzelfde bedrag moeten betalen voor één en dezelfde overschrijding.

 

 

Ik verneem graag van u.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Kevin 

icon

Beste antwoord door Noor 5 July 2023, 16:18

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @KEVINquirijnen-simpel

Vervelend om te lezen dat je buitenbundel kosten hebt gemaakt.

Indien je vlak voor jouw nieuwe bundel periode deze kosten hebt gemaakt kan het weleens voorkomen dat dit niet correct wordt verwerkt op de factuur. Ik raad je in dit geval aan om contact met ons op te nemen zodat wij intern voor je na kunnen gaan en of de betaling binnen is gekomen. Indien dit het geval is dan zullen wij uiteraard enkel het restant bedrag incasseren bij de eerstvolgende incasso. Neem je contact op via de e-mail, contact formulier of WhatsApp dan kan het handig zijn om meteen een betaalbewijs mee te sturen van deze betaling. Zo kunnen wij jouw verzoek sneller in behandeling nemen. 

Groet, Noor 
Simpel

Reageer