Skip to main content
Antwoord

Uitleg extra kosten

  • January 11, 2019
  • 2 reacties
  • 516 Bekeken

Ik kreeg de melding dat ik aan mijn plafond zou zitten. Maar ik zie bij de specificaties alleen maar 30 cent staan, dus nog lang niet mijn plafond. Daarnaast wordt er gesteld dat ik nog 0 mb over zou hebben, maar mijn verbruik staat vervolgens nog lang niet maar net over de helft van wat ik in mijn bundel heb zitten. Kan iemand mij uitleggen hoe dit nu weer zit? Waaraan kan dit liggen en waar vind ik dan de kosten?????

Beste antwoord door Astrid

Hi Willy,

Op de overzichtspagina van je persoonlijke Mijn Simpel staat een link naar je verbruiksspecificatie. Hier kan je precies zien wat je hebt verbruikt en wanneer. De buitenbundelkosten die je hebt gemaakt vind je hier ook terug.
Wanneer je er niet uitkomt, staat onze klantenservice graag voor je klaar. Zij kunnen je precies uitleggen hoe het kan dat je buitenbundelkosten hebt gemaakt terwijl je nog binnen je bundel zit.

Groet, Astrid

2 reacties

Astrid
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-medewerker
  • Antwoord
  • January 11, 2019
Hi Willy,

Op de overzichtspagina van je persoonlijke Mijn Simpel staat een link naar je verbruiksspecificatie. Hier kan je precies zien wat je hebt verbruikt en wanneer. De buitenbundelkosten die je hebt gemaakt vind je hier ook terug.
Wanneer je er niet uitkomt, staat onze klantenservice graag voor je klaar. Zij kunnen je precies uitleggen hoe het kan dat je buitenbundelkosten hebt gemaakt terwijl je nog binnen je bundel zit.

Groet, Astrid

  • Auteur
  • Lezer
  • January 11, 2019
Hoi Astrid,
Dat had ik gedaan, maar dat kwam dus juist niet overeen. Inmiddels ben ik erachter dat de gegevens van vandaag al wel verwerkt waren maar nog niet in de specificatie...Beetje verwarrend, maar het is nu duidelijk!