Beantwoord

Veel te late waarschuwing van plafond

  • 16 April 2020
  • 3 reacties
  • 151 Bekeken

Op dinsdag 31 maart heb ik deze mail verstuurd, tot nu toe nog geen antwoord ontvangen.. daarom via deze route…  (jammer dat jullie niet op een ‘normale’  manier te benaderen zijn.. wanneer er iets mis gaat… )

Goedenavond,

gisteren ging onze zoon in de auto een update van een spel downloaden dat 106 mb innam. Hij had nog bijna 200 mb. uit de bundel van deze maand beschikbaar. Het downloaden ging een paar keer vanzelf overnieuw draaien.  Toen kreeg hij vrij gauw achterelkaar bericht dat hij op 80 en op 100 % van de mb's zat, waarop hij direct is gestopt met het hele proces. Later bleek, dat hij ineens een rekening heeft van meer dan 45 euro...   dus het bericht kwam veel te laat binnen..

Is hier wat aan te doen? Dit is voor t eerst dat we dit meemaken.       

Inmiddels is het geld gewoon van de rekening afgeschreven.. .naar ons idee echt ten onrechte! 

icon

Beste antwoord door Phil 17 April 2020, 10:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Brebreg.

Als ik alles zo lees betreft het een vrij specifieke situatie. Daarom is het voor ons handig om het abonnement in te kunnen zien en dat gaat via de community lastig. Daarom wil ik je verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice. Via de contactpagina zie je gelijk op welke manieren je allemaal contact met ons op kan nemen. 

Groetjes,

Phil

Bedankt Phil.  Bedankt voor de geboden en doeltreffende service via mail en whap.   Tip nog; wellicht is het mogelijk om de klantenservice beter bereikbaar te maken: als je nu op kopje klantenservice klikt, kom je bij de community. Via links onder ‘over simpel’ en dan bij een link onder t adres, kom je uiteindelijk bij alle (goede en effectieve) klantenservice mogelijkheden: …   veel prettiger en klantvriendelijker wellicht… om direct onder de kop klantenservice alle mogelijkheden te plaatsen. 

Reputatie 2
Badge +8

@Brebreg bedankt voor de feedback. 

Reageer