Beantwoord

Verhoging abonnementskosten zonder mededeling vooraf.

• 2 January 2023
  • 55 reacties
  • 3437 Bekeken

Reputatie 2

Het blijkt dat het abonnementsgeld per 1 januari 2023 is verhoogd van Euro 10,-- naar Euro 10,86 per maand. Dit werd bij mij niet vooraf gemeld. Ben ik de enige die geen bericht vooraf heeft ontvangen? Niet zoals het hoort!

icon

Beste antwoord door Snowboard 4 January 2023, 10:21

Bekijk origineel

55 reacties

Hi @John ToBeExKlant,

Het geeft ons geen winst, want door de inflatie worden ook onze kosten hoger. Overigens heb jij destijds ook gebruik gemaakt van een deal met meer voordeel op anderen. Als jij kunt verlengen, kun je ook weer naar de actiebundel/-tarief overstappen. Verder ben je akkoord gegaan met de voorwaarden, waarin wij de inflatiecorrectie benoemen. Zodoende blijft het contract tot stand.

Groet, Charlie

Simpel

Hi @John ToBeExKlant,

Het geeft ons geen winst, want door de inflatie worden ook onze kosten hoger. Overigens heb jij destijds ook gebruik gemaakt van een deal met meer voordeel op anderen. Als jij kunt verlengen, kun je ook weer naar de actiebundel/-tarief overstappen. Verder ben je akkoord gegaan met de voorwaarden, waarin wij de inflatiecorrectie benoemen. Zodoende blijft het contract tot stand.

Groet, Charlie

Simpel

lekker je achter de voorwaarden verstoppen en niet hand in eigen boezem steken , heb nooit EEN probleem gehad met simpel maar dit is er wel een waar je me mee kwijt bent ik wacht netjes mijn contractduur af en daarna zal het zeker geen simpel meer worden zo simpel is dat.

Lees zo veel ontevreden klanten van simpel na verhoging abonnementen, dat wij een vuist gaan maken naar simpel en bij het aflipen van bestaamde contracten NIET meer bij simpel gaan verlengen, omdat het een onbetrouwbare speler in de markt is…

Net via charli van simpel het bericht gehad dat je als ontevreden klant niet teveel mag reageren op andere ontevreden klanten.

Wij zien dat je vaker dezelfde reactie plaatst op verschillende plekken in onze community, dit is in strijd met onze community-regels. Het niet volgen van deze regels kan leiden tot het verwijderen van jou als gebruiker, dit willen wij natuurlijk voorkomen.

Wij verzoeken je nogmaals vriendelijk hiermee te stoppen, voor alle overige vragen staan wij natuurlijk voor je klaar.

Met vriendelijke groet,
Team Simpel

Reputatie 2
Badge +8

Hi @Jan Vermeulen,

Dat klopt inderdaad! Je ontevreden uiten mag best, maar het is niet nodig om dit in 10 verschillende topics te kopiëren en plakken. 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer