Skip to main content
Antwoord

Verkeerd rekening num afgeschreven

  • February 21, 2019
  • 1 reactie
  • 296 Bekeken

Robert nesserton
Mijn faktuur is van verkeerde rekenning gehaald

Beste antwoord door Robert

Hi Robert,

Het is vanuit de community niet mogelijk om je klantgegevens in te zien.
Wel kan je op je Mijn Simpel pagina je rekeningnummer wijzigen.

Mocht op Mijn Simpel wel het juiste rekeningnummer staan maar dit toch verkeerd zijn afgeschreven kan je het beste even contact opnemen met de klantenservice.
Dan kunnen we hier dieper in duiken en kijken waar het mis gaat.

Groet, Robert

1 reactie

Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-medewerker
  • Antwoord
  • March 6, 2019
Hi Robert,

Het is vanuit de community niet mogelijk om je klantgegevens in te zien.
Wel kan je op je Mijn Simpel pagina je rekeningnummer wijzigen.

Mocht op Mijn Simpel wel het juiste rekeningnummer staan maar dit toch verkeerd zijn afgeschreven kan je het beste even contact opnemen met de klantenservice.
Dan kunnen we hier dieper in duiken en kijken waar het mis gaat.

Groet, Robert