Maar ik wil geen gebruik maken van de aanbiedingen. Liever wil ik een iets gedowngrade versie.
8Gb met onbeperkt bellen voor 3 euro zoveel heb ik zat aan. Naar een jaar wordt dat 7 euro zoveel.
Als ik deze mogelijkheid aanklik word ik omgeleid naar die aanbiedingen die ik niet wil…
Hoe los ik dit op?
Beste antwoord door Chantal L.S.
Goedemiddag @Peter De Groot 1968!
Bij Simpel kan je als klant niet zelf een actie samenstellen: dit betekent dat je alleen kan kiezen uit de acties die staan weergegeven in het Simpel account. Vind je de acties niet aantrekkelijk? Dan kan ik aanraden om even te wachten. Het is namelijk niet verplicht om direct te verlengen en Simpel past continue de acties aan. Je kan dan het tabblad Abonnement in de gaten houden en de opties ‘Bundels wijzigen’ of ‘Abonnement verlengen’ bekijken.
Bij Simpel kan je als klant niet zelf een actie samenstellen: dit betekent dat je alleen kan kiezen uit de acties die staan weergegeven in het Simpel account. Vind je de acties niet aantrekkelijk? Dan kan ik aanraden om even te wachten. Het is namelijk niet verplicht om direct te verlengen en Simpel past continue de acties aan. Je kan dan het tabblad Abonnement in de gaten houden en de opties ‘Bundels wijzigen’ of ‘Abonnement verlengen’ bekijken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.