Beantwoord

Verlenging is niet gunstig

  • 1 January 2020
  • 3 reacties
  • 323 Bekeken

Hallo,

Ik had/heb een abonnement van 500 MB / 150 minuten bellen en een onbeperkt aantal sms en voor 2,50 Euro in de maand.

Dit loopt af op 12 januari 2020.

Ik was in de veronderstelling dat je moest verlengen dus dat had ik maar gedaan 2 dagen terug op 30 december maar de voorwaarden zijn aanmerkelijk minden, 250 mb en 50 minuten bellen.

Nu lees ik hier echter dat als ik niets had gedaan dat mijn oude abonnement gewoon was door gegaan.

 

Ik zit nu wel nog in de opzegperiode van 14 dagen maar lees ook dat dit geldt voor het nieuwe abonnement maar dat door de verlenging wel je oude is opgezegd en dat hierdoor je niet meer terug kunt  naar je oude abonnement.

Mijn vraag, klopt dit. (Mocht dit zo zijn dan vind ik dat niet zo netjes van Simpel.nl)

 

icon

Beste antwoord door Karin303 2 January 2020, 12:02

Bekijk origineel

3 reacties

Verlangen = verlengen

Reputatie 6
Badge +9

Je hebt het recht je verlenging binnen 14 dagen te annuleren, dit wil niet zeggen dat je dan je oude abonnement tegen dezelfde kosten kunt houden....Door een verlenging aan te vragen vervallen de voordelen 

Reputatie 3
Badge +8

Hallo Bratus,

Welkom op onze community!

Wat @Karin303 zegt klopt. Bij het verlengen van je abonnement verscheuren we je zeg maar je oude overeenkomst en teken je voor een nieuwe. Je hebt dan 14 dagen de tijd om je te bedenken en je getekende overeenkomst te ontbinden.
Bij het ontbinden vervallen de afspraken en vervalt je abonnement. Omdat je oude overeenkomst is verscheurd kan er niet meer op deze worden teruggevallen.

Ik hoop dat het zo duidelijk voor je is.

Een fijn weekend toegewenst.

Groet,

Ilan

Reageer