Hoi,
Waarom kan ik niet chatten met een medewerker?
Waarom is het verlengingsaanbod slechter dan dat voor een nieuwe abonnee?
Alvast bedankt.
Roelof
Hoi,
Waarom kan ik niet chatten met een medewerker?
Waarom is het verlengingsaanbod slechter dan dat voor een nieuwe abonnee?
Alvast bedankt.
Roelof
Beste antwoord door Raveena
Goedenavond,
Hartelijk dank voor je bericht.
Ik begrijp heel goed dat het frustrerend kan zijn dat nieuwe klanten soms betere aanbiedingen krijgen dan bestaande klanten. Onze excuses voor het ongemak. We waarderen je feedback zeer, omdat dit ons helpt onze service continu te verbeteren.
Er zijn verlengingsdeals beschikbaar waarvan je gebruik kunt maken. Ik raad je aan om toekomstige aanbiedingen goed in de gaten te houden, want er komen regelmatig nieuwe acties voorbij waar je mogelijk van kunt profiteren.
Daarnaast kun je ook gebruikmaken van via via voordeel, zoals vrienden- of familieaanbiedingen, die soms extra kortingen bieden.
Mocht je nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen.
Ik wens je een fijne avond verder!
Met vriendelijke groet,
Raveena
Simpel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.