Beantwoord

Verlengingstarief

  • 20 November 2023
  • 4 reacties
  • 147 Bekeken

Beste Simpel,

ik heb een mail gekregen dat ik kan verlengen. In de mail staat een link naar alle verlengingsaanbiedingen. Ik kies 17 gb voor 12 euro. In de bevestigingsmail staat ineens 13,03 euro. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Janine 21 November 2023, 13:19

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Jory Janssen 

Welkom op onze Community!

Super leuk dat je verlengt hebt. Door een technische fout is er bij een aantal verlengende klanten per abuis een foutief tarief doorberekend. We zijn hiermee bezig, maar ontvangen graag meldingen van klanten die ditzelfde hebben opgemerkt bij pas-verlengde abonnementen. Kan jij mij een privé bericht sturen met je gegevens zodat ik het aanmeld?

Bij deze een oproep voor andere verlengende klanten om even contact op te nemen :)

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel 

Dit probleem heb ik ook.

 

 

Reputatie 6

Heey @Gerard Hooijer 

Tip van Flip. Wees voortaan voorzichtig met je persoonlijke gegevens. Google maar eens op Sim swap.

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Gerard Hooijer

Welkom op onze community! 😊

Vanwege privacy redenen heb ik jou screenshot moeten verwijderen uit deze topic. Het is natuurlijk niet fijn dat jouw nummer zo openbaar staat, dit kan namelijk eventuele gevolgen hebben (zoals @Snowboard al aangeeft bij zijn tip!) die wij graag voor jou willen voorkomen. Hopelijk heb je hier begrip voor! 

Indien je hetzelfde ervaart dan kan je een van de moderators (mij of @Janine) een privé berichtje sturen met jouw 06 nummer, klantnummer en NAW gegevens. Of je kan direct contact opnemen met onze klantenservice. Wij passen dit natuurlijk graag voor je aan! 

Ik wens je een fijne dag. 

Groet, Noor
Simpel

Reageer