Beantwoord

Verlopen abonnement toch behouden

  • 23 December 2019
  • 1 reactie
  • 242 Bekeken

Hoi! 
Ik kwam er net tot mijn schrik achter dat mijn abonnement 30 november is afgelopen. Maar ik kan m’n mobiel nog wel gewoon gebruiken. Heeft dit tot gevolg dat ik straks een hele andere factuur krijg? Of loopt mijn huidige contract gewoon door met dezelfde hoeveelheden en dezelfde prijs? 
En als dit gewoon doorloopt, hoe lang kan dit dan voor dezelfde kosten?

Groetjes Puck!

icon

Beste antwoord door Joachiem 24 December 2019, 13:23

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Hoi Puck, fijn dat je een vraag stelt op de Community.

Als je geen verdere actie onderneemt omtrent je abonnement dan zal deze na 30 november gewoon doorlopen zoals je gewend bent onder dezelfde voorwaarden en met 1 maand opzegtermijn. Je hebt vanaf nu de tijd om je verlengingsaanbod te bekijken op je persoonlijke Mijn Simpel pagina op mijn.simpel.nl

Groetjes Joachiem 

Reageer