Enkele maanden geleden heb ik mijn abonnement bj Simpel opgezegd. De afhandeling is goed gegaan. Nu kreeg ik enige tijd geleden een creditfactuur die binnen een maand zou worden overgemaakt. We zijn nu twee maanden verder en ik zie in Mijn Simpel dat de creditfactuur wordt verrekend met de volgende factuur. Die volgende factuur komt er niet, want ik ben geen klant meer bij Simpel. Hoe wordt dit opgelost?
Antwoord
verwerking creditfactuur
Beste antwoord door Raveena
Beste
Bedankt voor je bericht. Goed om te horen dat de opzegging van je abonnement netjes is verlopen.
Wat betreft de creditfactuur: als er geen actieve abonnementen meer zijn, dan kan er geen verrekening plaatsvinden met een volgende factuur. In dat geval bekijken we graag wat er met het openstaande bedrag moet gebeuren.
We adviseren je om hierover telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen je situatie en gegevens erbij pakken en beoordelen wat er nodig is.
Met vriendelijke groet,
Raveena
Simpel
Klantenservice
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.