Skip to main content
Antwoord

verwerking creditfactuur

• September 29, 2025
  • 7 reacties
  • 73 Bekeken

Enkele maanden geleden heb ik mijn abonnement bj Simpel opgezegd. De afhandeling is goed gegaan. Nu kreeg ik enige tijd geleden een creditfactuur die binnen een maand zou worden overgemaakt. We zijn nu twee maanden verder en ik zie in Mijn Simpel dat de creditfactuur wordt verrekend met de volgende factuur. Die volgende factuur komt er niet, want ik ben geen klant meer bij Simpel. Hoe wordt dit opgelost?

Beste antwoord door Raveena

Beste ​@Jeroen266,

Bedankt voor je bericht. Goed om te horen dat de opzegging van je abonnement netjes is verlopen.

Wat betreft de creditfactuur: als er geen actieve abonnementen meer zijn, dan kan er geen verrekening plaatsvinden met een volgende factuur. In dat geval bekijken we graag wat er met het openstaande bedrag moet gebeuren.

We adviseren je om hierover telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen je situatie en gegevens erbij pakken en beoordelen wat er nodig is.

Met vriendelijke groet, 

Raveena 

Simpel

Klantenservice

7 reacties

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 3, 2025

Beste ​@Jeroen266,

Bedankt voor je bericht. Goed om te horen dat de opzegging van je abonnement netjes is verlopen.

Wat betreft de creditfactuur: als er geen actieve abonnementen meer zijn, dan kan er geen verrekening plaatsvinden met een volgende factuur. In dat geval bekijken we graag wat er met het openstaande bedrag moet gebeuren.

We adviseren je om hierover telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen je situatie en gegevens erbij pakken en beoordelen wat er nodig is.

Met vriendelijke groet, 

Raveena 

Simpel

Klantenservice

• Auteur
  • Starter
  • October 3, 2025

Dank voor je antwoord Raveena, ik zal de klantenservice nogmaals bellen.

Jeroen266

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • October 7, 2025

Beste ​@Jeroen266 

Goed dat je het nog eens probeert, Jeroen. Hopelijk krijg je deze keer snel duidelijkheid van de klantenservice. Laat het ons weten als je verder geholpen bent!

Ik wens je een fijne dag verder!

Groet, 

Raveena 

Simpel 

Klantenservice 

• Auteur
  • Starter
  • October 10, 2025

Beste ​@Raveena 

Na bijna een kwartier gesproken hebben met de klantenservice is mijn verzoek in behandeling genomen bij de financiële afdeling. Zij gaan het nu uitzoeken.

ik zal het laten weten wat hier uit komt.

Groet,

Jeroen266.

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • October 13, 2025

Beste ​@Jeroen266 , 

Bedankt voor je terugkoppeling en fijn dat je contact hebt gehad met onze klantenservice.

Goed om te horen dat je verzoek inmiddels in behandeling is bij onze financiële afdeling. Zij zullen dit zorgvuldig voor je uitzoeken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Ik wens je een fijne dag verder!

Groet, 

Raveena 

• Auteur
  • Starter
  • October 15, 2025

Beste ​@Raveena,

Zojuist is het resterende tegoed op mijn rekening gestort. Eind goed, al goed.

Groet,

Jeroen266

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • October 15, 2025

Beste, 

Wat fijn om te horen, Jeroen!

Bedankt voor je terugkoppeling, goed om te weten dat het tegoed inmiddels is bijgeschreven. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan staan we uiteraard weer voor je klaar.

Met vriendelijke groet,

Raveena

Team Simpel