Beantwoord

Via Via Voordeel

  • 29 juli 2020
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Ik heb zo’n 2 maand geleden mijn moeder opgegeven voor Via Via Voordeel. Haar abonnement is ook allang ingegaan, maar we hebben beide nog geen € 10,- korting op de factuur ontvangen. Wanneer wordt dat verrekend?

icon

Beste antwoord door Sanne 30 juli 2020, 13:53

Hoi Mas,

Zodra de bestelling door middel van de Via Via Voordeel link is besteld, ontvang je een bevestiging per e-mail. Nadat de 14 dagen bedenktijd voorbij is, wordt er gekeken of je recht hebt op de Via Via Voordeel korting. Als je abonnement is geannuleerd of nog niet is betaald wordt de korting afgewezen.
Wanneer de korting wordt goedgekeurd zie je dit binnen 1 week terug op je Mijn Simpel. De korting zal verrekend worden met de eerst volgende factuur. 

Groet, Sanne

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Mas,

Zodra de bestelling door middel van de Via Via Voordeel link is besteld, ontvang je een bevestiging per e-mail. Nadat de 14 dagen bedenktijd voorbij is, wordt er gekeken of je recht hebt op de Via Via Voordeel korting. Als je abonnement is geannuleerd of nog niet is betaald wordt de korting afgewezen.
Wanneer de korting wordt goedgekeurd zie je dit binnen 1 week terug op je Mijn Simpel. De korting zal verrekend worden met de eerst volgende factuur. 

Groet, Sanne

Hoi Mas,

Je krijgt de Via Via Voordeel korting nadat je iemand via onze website hebt aangedragen, zij een bestelling via de link hebben geplaatst en de bedenktermijn is verlopen. Omdat wij hier op het forum geen gegevens kunnen inzien, wil ik je vragen even met onze klantenservice contact op te nemen. Mijn collega's helpen je dan graag verder!

Groet, Sanne

Dank je voor de reactie. 
gr. Mascha 

Reageer