Beantwoord

via via voordeel

  • 24 December 2022
  • 1 reactie
  • 141 Bekeken

Goedemorgen,

Ik ben overgestapt naar simpel via de link waarbij een vriend en ikzelf 10 euro korting ontvangen. Helaas is er tot op heden niks verrekend.

Abonnement aangevraagd in november. Ingegaan in de eerste week van december. Lijkt mij voldoende tijd om de korting te regelen. In ieder geval bij de vriend die de link heeft gegeven.

icon

Beste antwoord door Noor 27 December 2022, 13:54

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Vivienne

Welkom bij Simpel! 

De korting zal worden verrekend zodra het nieuwe abonnement door de 15 dagen bedenktermijn heen is gekomen. De bedenktermijn loopt vanaf de overstapdatum van het nieuwe abonnement. 
Ook ontvang je van ons twee keer een e-mail betreft de Via Via Voordeel. De eerste e-mail betreft dat je een bestelling hebt geplaatst hebt met de link en de tweede e-mail is de definitieve bevestigingsmail.
Indien je beide e-mails van ons hebt ontvangen zal de korting automatisch verrekend worden op de eerst volgende factuur. 

Heb je beide e-mails niet ontvangen? Dan is de bestelling niet juist bij ons binnen gekomen. Dit kan komen doordat je bestelling een keer hebt onderbroken en of de pagina opnieuw hebt gestart. 
Twijfel je of het goed hebt gedaan? Neem dan contact met ons op via onze klantenservice zodat wij voor je kunnen kijken of het wel goed is gegaan. 

Ik wens je heel veel plezier met jouw nieuwe abonnement bij Simpel! 😄

Groet, Noor 
Simpel

Reageer