Ik heb een vraag over de procedure van het aanmelden Via Via Voordeel!
Meerdere keren heb ik contact gehad met de klantenservice van Simpel ([email protected]), dus daarnaar doorverwijzen lost het niet op. Ik krijg daar geen goede reactie op, alleen dat ik de vergoeding niet krijg. Terwijl mijn intentie was de vergoeding (beloning) te krijgen en ik naar mijn weten heb gehandeld naar de voorwaarden van Simpel.
Tijdens de mailwisselingen heb ik de URLs, de HTML-pagina en de gegevens van mij en van het nieuwe abonnement gedeeld.
Ik heb dus gevraagd waarom we de 10 euro nog niet ontvangen hadden, dat was de vraag.
Het is al wel even geleden, maar dat komt omdat er vermeld stond dat de verrekening een paar maanden op zich kon laten wachten. Daarna heb ik meerdere keren contact met de klantenservice gehad.
- Op https://www.simpel.nl/via-via-voordeel-delen heb ik mijn gegevens ingevuld en een link aangevraagd (gegenereerd) waarmee ik vervolgens het nieuwe abonnement heb besteld. Ik heb de pagina van de link geopend, dat was volgens mij een soort sorten-url die werd geredirect naar https://www.simpel.nl/via-via-voordeel?mgmco_saleid=<base64-achtig-nummer> (ik heb de url nog, want heb die pagina toentertijd opgeslagen). Op die pagina https://www.simpel.nl/via-via-voordeel?mgmco_saleid=<base64-achtig-nummer> heb ik dus het type abonnement gekozen en op doorgaan geklikt. Op die volgende pagina de gegevens van de nieuwe abonnee ingevuld en alles verder afgerond.
Had ik dit anders moeten doen?
Ik krijg de beloning niet omdat:
- "U gaf hierbij aan geen e-mail gehad te hebben nadat de nieuwe klant zich had aangemeld. Wij hebben dit voor u nagekeken en zien geen link terug dat verstuurd zou zijn naar [email protected], er is dus geen link gebruikt voor het bestellen van het abonnement."