Beantwoord

Via Via Voordeel, hoe kom ik aan deze persoonlijke link?

  • 3 February 2020
  • 10 reacties
  • 3329 Bekeken

Goedenmiddag,

 

ik ben zelf tevreden klant bij Simpel, echter wil ik een vriend graag klant maken bij jullie.

Ik lees dat er een zogenaamde via via korting is (Voor mij 10 euro, en voor de nieuwe abbonnee 10 euro).

 

Hoe kom ik aan deze persoonlijke link?

 

Met vriendelijke groet,

 

Harwin

icon

Beste antwoord door Ilan 4 February 2020, 16:46

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 3
Badge +8

Hoi Harwin!

Wat enorm leuk  dat je tevreden bent over Simpel en dat je daarom een vriend van onze diensten gebruik wil laten maken!
We zijn daar heel erg blij mee! :tada:

Om hem van de Via Via Voordeel gebruik te kunnen laten maken kan je op deze link drukken.

Per nieuwe klant die je aandraagt krijgen jullie allebei €10 korting op de abonnementskosten. Je kunt zoveel bekenden aandragen als je wil.

  1. Vul het formulier in
  2. Deel de Via Via Voordeel-link met je vrienden
  3. Je vriend kiest een abonnement
  4. Jullie krijgen allebei €10 korting op de abonnementskosten

We heten hem alvast welkom bij Simpel ;)

 

Groetjes,

Ilan

Goedemorgen,

ik wil graag iemand aanbrengen maar het formulier van via via voordeel krijg ik niet in beeld. Is de actie al verlopen?

Groetjes,

Hanneke

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Hanneke,

Welkom op onze Community!

Wat tof dat ook jij een nieuwe Simpel klant erbij gaat fixen! Ik begrijp dat je tevreden bent met de dienst, daar worden wij dan weer gelukkig van! :grin:

Maar de Via Via Voordeel-actie geldt nog steeds en kan je dus ook zeker gebruik van maken (zo vaak als je zelf wilt tuurlijk). Kan je misschien aangeven wat je op je scherm krijgt te zien? Je kan ook een screenshot hiervan sturen zodat we kunnen meekijken.

Groetjes,

Houssam

Beste Houssam,

Ik probeerde het op een Windows 10 pc en daar kan je op de site van via via voordeel niets invullen. Op een Android apparaat gaat het wel.

Bedankt voor de reactie,

Groetjes Hanneke

Bij mij werkt het niet!
Op een windows PC met internet explorer of met  chrome browser niks te zien. Op een Androïd telefoon ook niks te zien. Zelfs met in-private modus zie ik niets.
Zelfs met de VPN in-uit geschakeld  geen verschil.
Er is géén klikbare link naar  “het formulier" Ik ga geen abonnement afsluiten als ik geen  voordeel krijg.
 

Koen.( net nieuw hier en nu al niet tevreden)

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Koen,

Kan je iets verder uitweiden over wat er precies niet lukt? Zie je de door mijn collega genoemde link naar het formulier überhaupt niet of zie je op de pagina die je opent het Via Via Voordeel formulier niet? Indien het eerste het geval is kan je ook naar onze homepage gaan en helemaal naar onderen scrollen. In de paarse balk zie je vervolgens de optie ‘via via voordeel’ staan waar je op kan klikken.

Indien je wel op de Via Via Voordeel pagina terecht komt maar geen formulier aantreft kan je de cookies van je browser verwijderen en de cache legen. Vaak werkt het daarna wel.

Laat je even weten of het is gelukt?

Groetjes,

Phil

 

@Phil ,
Dit is het beeld dat ik krijg. GEEN invulvelden mogelijk hier.

Nota Bene:
de browser staat in in-private modus,
de sleepbalk rechts kan niet verder dan dit.
Er bevinden zich geen klikbare links in het veld waardoor je alsnog naar de invoer gaat.
Javascript staat enabled in alle browsers
VPN uit geschakeld( tegen alle gevoel in)

Geprobeerd met:
Androïd 10 en chrome browser op een mobiel.
alsook
Windows 10 PRO met de volgende browsers in normale en privé modus.

Chrome 84.0.4147.89
MS-Edge
MS ie 10

.

Hopende zo voldoende data te hebben gespuid om tot een werkbare oplossing te komen.

groet Koen

ik heb zelf ontdekt hoe het komt.
de pc van mijn vriendin , die geen simpel gebruikt of ooit gebruikt heeft, deed het zelfde als de rest. GEEN invulvelden.
Mijn surf gedrag houd ik zoveel mogelijk anoniem……
ik gebruik browser altijd in de private/incognito modi;
cookies en webformulieren verdwijnen na de sessie;
VPN staat meestal aan;
ik heb mijn router  geflasht met Tomatousb firmware. en daar zat het knijp.
omdat ik absoluut niet gediend ben van reclame of  gepersonaliseerde reclame”  heb ik in de router een adblocker draaien EN ik heb de tracking en adservers geblokt.

Als ik nu de laatste veiligheid weglaat, dus eigenlijk de broek laat zakken voor Simpel.nl vrienden, dan werkt het.
ik kwam erachter omdat ik de mogelijkheid heb om een ander netwerk te gebruiken met mijn mobiele device en toen ineens verscheen er keurig het gevraagde. en na wat testen en extrapoleren kwam ik tot de oplossing.

Voor mij is dit reden om geen vriendenkorting te krijgen hier. Ik hou niet van tracking servers :rage:

Hopende dat dit voor anderen ook een oplossing is,
De helpdesk via de whatsapp en de deskundigheid daarachter ook dank voor het meedenken.

 

Groetjes Koen.

Reputatie 4
Badge +8

Ha koen,

Wat fijn dat het inmiddels is gelukt en dat je de oplossing hier deelt. Zo zien andere gebruikers die hier wellicht tegenaan lopen direct hoe je de situatie oplost, dankjewel!

Groetjes,

Phil

Reageer