Skip to main content
Vraag

Via Via voordeel niet ontvangen

• June 8, 2026
  • 0 reacties
  • 0 Bekeken

Ik heb even geleden een abo geplaatst bij jullie met een Via Via voordeel link van iemand. Wij hebben geen link ontvangen dus daar is iets niet goed gegaan aan jullie kant. Ik heb er contact over gehad met de klantenservice, en die zei dat ik anderhalve maand moest wachten en dat het wel goed kwam. Vandaag dus weer gebeld, en nu zei de mevrouw dat er helemaal NIKS over te zien was, en dat ik het niet goed heb gedaan. Ik heb verteld dat ik letterlijk op de link heb gedrukt, en het hele bestelproces heb doorlopen. Hoe kan IK daar iets fout in doen? Ik ben immers klant. Maar iedereen maakt wel eens een foutje werd mij doodleuk verteld, en ik ben letterlijk de enige klant van heel nederland waar iets fout is gegaan. 

Super leuk om te horen, mochten jullie meekijken en weten wie dat gesprek heeft gevoerd, wil ik graag een klacht indienen want ik ben echt totaal niet te spreken met hoe zij mij te woord heeft gestaan. Ik kon haar helaas erg slecht verstaan dus heb geen naam gehoord.

Hoe nu verder? Ik ging er vanuit dat de korting gewoon goed zou gaan. Ik heb erg slechte gevoelens nu bij de service en zou het liefste direct willen overstappen, maarja dat gaat niet. Waarom moet het mij uberhaupt ZO veel energie kosten om hier achteraan te gaan? De service is zo slecht te vinden, en dan ook nog eens met zo een extreem slechte en nutteloze chatbot ervoor...