Beantwoord

Viavia voordeel nog niet verwerkt

  • 13 October 2020
  • 3 reacties
  • 1095 Bekeken

Inmiddels heb ik 2 facturen, maar zie nog geen verrekening met viavia voordeel. Wanneer kan ik die verwachten?

icon

Beste antwoord door Phil 14 October 2020, 09:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hi @PieterAkk!

Leuk dat je een abonnement bij ons hebt besteld, welkom!

Het Via Via Voordeel wordt verwerkt nadat de bedenktermijn van je abonnement voorbij is. Er wordt dan gekeken of je via de Via Via Voordeel link hebt besteld, wanneer dat het geval is wordt het voordeel goedgekeurd en de korting verschijnt dan op de eerstvolgende factuur na de bedenktermijn. Aangezien je aangeeft dat je al twee facturen hebt ontvangen is het raadzaam om hier wat dieper op in te gaan. Ik raad je daarom aan om contact met onze klantenservice op te nemen. Een van mijn collega’s kan dan precies zien wat de stand van zaken is.

Groetjes,

Phil

Beste Phil, dank voor je antwoord. Zojuist heb ik gebeld en met de klantenservice gesproken. Via de vriendelijke dame verneem ik dat ik de link voor het afsluiten met Viavia voordeel niet zou hebben gebruikt. Merkwaardig, want op de dag van ontvangst van de mail met de link, heb ik het abonnement afgesloten (door op die link te klikken). Ik heb nu, na dit gesprek van zojuist, nog eens op de link geklikt. Ik kom dan op dezelfde pagina van weleer, waar ik het nieuwe abo heb afgesloten. Als ik dat nog eens doe, een aanvraag voor een nieuwe abo, dan krijg ik in de gegevens geen vermelding van het voordeel. Vervolgens moet ik afwachten tot na de bedenktermijn, om er dan achter te komen dat er geen sprake is van viavia voordeel. Die gaat nu aan mijn neus voorbij en de dame vertelde me dat dit niet meer kan hersteld.

Ik moet je zeggen, niet chique van Simpel. 

Ik krijg nu het gevoel dat ik Simpel maar op de blauwe ogen moet geloven. Natuurlijk sluit ik niet uit dat de fout bij mij ligt, maar dan nog. Mijn gezin sluit in korte tijd twee abo's af bij Simpel.

Iemand anders aanraden zit er zo niet meer in. 

Reputatie 3
Badge +7

@PieterAkk het klopt inderdaad dat je tijdens de bestelling geen mindering krijgt te zien wat betreft de kosten. De korting wordt toegekend wanneer het abonnement door de bedenktijd heen zit.

Maar normaalgesproken, als de bestelling wel via de link is besteld en de korting toch niet verrekend blijkt, zetten we dit intern door. Ik stuur je even een PB!

Groet. Sanne

Reageer