Deze week ben ik met 300mb over mijn abbonoment heen gegaan en ik krijg een factuur van 40 euro extra, waarom is dat zo veel?
Thanks
Deze week ben ik met 300mb over mijn abbonoment heen gegaan en ik krijg een factuur van 40 euro extra, waarom is dat zo veel?
Thanks
buiten bundel tarief is 0.15 cent per mb
Ik snap er geen fuck van... normaal als je MBs op zijn stopt het geen whats app etc maar ze blijven er gewoon eraf gaan 🤬 ik was in de veronderstelling dat het stopt als de MBs, op zijn ,dat was ook het geval bij mijn andere provider maar wat schets mijn verbazing het gaat ongevraagd door terwijl ik dat niet wil ,er staat 0 MBs bij het plaatje van het verbruik waardeloos ,als dat zo blijft stap ik snel over op een andere provider.
Dat is bij Simpel dus niet zo.....je krijgt wel een waarschuwing als je MB 's opraken 0mb bij plaatje van verbruik betekent dus dat je geen mb's meer hebt, dan kun je aanvuller bestellen of geen data meer verbruiken
Dat dacht ik dus ook Karin vandaar mijn verbazing dat ik gewoon MBs blijf verbruiken terwijl er 0 MBs op staan dat vind ik dus ook raar ik ga er vanuit dat het bereik buiten de deur dan ook stopt dat is dus niet het geval ik kan gewoon appen 🤬 en moet straks dus bij betalen
Mickey
Daar heb je gelijk in
Ik heb een abonnement van 6 eu per maand 1gb 100 bel min en 500 sms die ik niet gebruik ik hou normaal zelfs over dus gelijk mijn telf gecheckt of iets verkeerd stond wat mijn mbs opslokt ,ik wacht de nieuwe maand nog even af en dan stel ik sowieso het plafon in want ik lees hier dat het om grote bedragen gaat als je abonnement overschrijdt...ik had niet gelezen dat als het verbruik op 0 staat dat dan je dan nog mbs verbruikt dat was bij mijn vorige provider niet zo .
Dan nog een ? Als je foto's maakt zeggen ze altijd gebruik je geen mbs alleen als je ze verstuurd wat schat mijn verbazing hij neemt dan ook mbs, mijn man zei nee hoor ,die maakt ook even wat foto's en toen moest hij wel toegeven dat ik gelijk had .
Graag hoor ik van jullie of dat ook zo is
Hangt af van hoe je die foto’s maakt denk ik.
Als je je camera vanuit de Instagram app, Facebook app opent of je Snapchat camera gebruikt met al die gekke filters ofzo en wat je allemaal nog meer hebt tegenwoordig, dan kan ik me voorstellen dat dit wat data kost.
Ook als je vanuit whatsapp je camera opent en een foto neemt zonder deze meteen echt te verzenden kan ik me nog voorstellen dat deze naar een tijdelijke map wordt geupload ofzo.
Maar als je geen externe app en gewoon via je gewone telefoon camera app een foto maakt moet dat niet zo zijn. Dat kan namelijk ook als je je toestel helemaal op vliegtuigmodus zet of zelfs als je de simkaart eruit haalt. Dan kan je gewoon foto’s maken alleen niks versturen omdat je geen verbinding hebt.
Vraag me echt heel erg af waar je dan zou zien dat het je toch data heeft gekost om foto’s te maken...
Klopt dit weet ik ook vandaar dat wij dit zo gek vinden mijn man geloofde het ook niet maar nu wel hij heeft het zelfde abonnement
Maar bedankt voor de info
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.