Skip to main content

Hallo, Geen idee hoe ik contact kan opnemen, daarom maar via deze weg.

Zowel mijn echtgenote als ik hebben ons aangemeld bij Simpel. De overstap van onze huidige provider is wat mij betreft op 18 december en van haar 21 december. Op 19 november is reeds 2x € 30 afgeschreven van onze rekening, 2x € 20 als eenmalige kosten en 2x € 10 voor de abonnementen. Wel vreemd als onze abonnementen pas ingaan op bovenvermelde datums,

Graag duidelijkheid hierover.

Theo Brouwers

Goedemorgen @amigos.nl,

Van harte welkom op onze Community, en wat leuk dat je een abonnement hebt afgesloten! 

Bij het bestellen van je abonnement heb je de eerste factuur vooruitbetaald. Hierop staan de abonnementskosten voor de eerste maand waarin je abonnement start, plus de eenmalige administratiekosten.

Elke maand ontvang je een factuur met de abonnementskosten voor de volgende maand, en eventuele verbruikskosten van afgelopen maand. De abonnementskosten worden dus telkens 1 maand vooruit gefactureerd.

Mocht je verder nog vragen hebben omtrent jouw abonnement, neem dan gerust even contact met ons op. 

Groet, 

Lisa


Reageer