Beste, mijn moeder heeft drie dagen geleden een eerste mailtje ontvangen dat er een (deel)blokkade op haar simkaart is gezet om haar te beschermen tegen hoge kosten, omdat zij €50 buiten haar bundel zou zitten. Nu heb ik de facturen tot aan deze periode en alle bijbehorende specificaties allemaal bekeken en ze heeft nauwelijks data verbruikt en ze heeft alleen maar de abonnementskosten op de specificaties staan. Ze is dus nergens buiten haar bundel gegaan. Graag verneem ik wat er aan de hand is of dat jullie last hebben van hackers of fishing. Iets anders kan het bijna niet zijn.
Met vriendelijke groet,
Ratna Drost.
Bladzijde 1 / 1
Hallo,
Welkom op onze community!
Omdat ik niet bij je persoonlijke gegevens kan en niet kan zien wat er aan de hand is verzoek ik je om de klantenservice te contacteren.
Zeker omdat je al je specificaties al hebt bekeken.
Je kan onze klantenservice hier bereiken
Groet,
Ilan
Welkom op onze community!
Omdat ik niet bij je persoonlijke gegevens kan en niet kan zien wat er aan de hand is verzoek ik je om de klantenservice te contacteren.
Zeker omdat je al je specificaties al hebt bekeken.
Je kan onze klantenservice hier bereiken
Groet,
Ilan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.