Skip to main content

Hallo, ik woon in het buitenland en had om een NL nummer te houden een goedkoop abonnement genomen, helaas goedkoop is duurkoop blijkt maar weer. 

Het grootste geschil gaat over buitenbundel kosten, net als duizenden anderen hier en op klacht.nl. Nog nooit bij een telefoonprovider gezeten die dit überhaupt heeft, maar deze absurde buitenbundel kosten in combinatie met een incompetente klantenservice is een recept voor een waardeloze bedrijfsvoering.

Casus: binnen een minuut ging ik zowel door mijn hele bundel, zoals ook door de hoogste limiet van 50 euro, ik gebruikte op dat moment mijn telefoon die in mijn broekzak zat niet. Ik kreeg dus ongelogen binnen de minuut alle mogelijke berichten "80, 100%, pas op hoge kosten en we hebben je internet uit gezet." Vervolgens heb ik meermaals contact gehad met iemand via WhatsApp, deze "mensen" (misschien AI) zijn niet in staat tot zelf nadenken en parroteren standaardreacties over een gebruikersplafond  (dat trouwens geld kost om te gebruiken, waar ook nergens melding van wordt gemaakt) etc.

Vervolgens heb ik een formulier op de website ingevuld, en al drie weken geen reactie gekregen, natuurlijk wel dreigementen over stopzetten van het abonnement en dreigement over een incassobureau ontvangen over de factuur die ik heb teruggeboekt, dat kan dan weer wel. Uiteraard kan op deze mails niet gereageerd worden om tot een oplossing te komen, super handig! 

Graag kom ik in contact met iemand om tot een normale oplossing te komen. Ik ga niet 92 euro betalen voor 500mb. Ik wil best wat betalen voor mijn "fout." Maar ik ben niet gediend van dit soort afzet praktijken.

Als samenvatting/extra info ik ben dus een recente overstapper naar Simpel, en heb nog nooit dit soort taferelen en kosten meegemaakt elders. Dus aub Simpel simps blijf weg uit dit topic.

Hoe is het afgelopen?


Hi @SimpelHater en natuurlijk zit niemand op hoge kosten te wachten!

Op onze website (https://www.simpel.nl/sim-only/tarieven) staan onze Tarievenlijsten die openbaar en voor iedereen in te zien zijn. Met deze tarieven ga je akkoord als je een bestelling plaatst, waaronder het buitenbundeltarief van €0,15 per MB en de kosten van het Plafond (€0,50 per maand). Voor elke klant geldt: zodra er geen Plafond staat ingesteld, kan er tot €50,00 buitenbundelkosten in rekening gebracht worden en bij €50,00 kosten wordt er een blokkade ingesteld om te voorkomen dat de kosten hoger oplopen. Als je de aanbetaling doet, dan geef je toestemming om de blokkade op te heffen en kan je tot €100,00 buitenbundelkosten maken.

Kan je mij een privé bericht sturen met daarin je klantgegevens? Dan kan ik met je meekijken en kunnen we samen een oplossing bespreken.

Groet, Chantal
Simpel


Hoe is het afgelopen?

Ik wacht nog steeds, precies wat ik had verwacht.


Hopelijk raak je het NL nummer niet kwijt. 


Reageer