7 euro betaald 10 oktober vervolgens wordt er 50 euro van mijn rekening afgeschreven
Hi
Vervelend dat de kosten zo hoog opgelopen zijn.
Indien het factuurbedrag hoger is dan normaal, dan zijn er extra kosten in rekening gebracht voor het bellen, internetten of sms’en buiten de bundel. Op de factuur en specificatie in Mijn Simpel kan je inzien waarom er extra kosten in rekening zijn gebracht.
Om dit soort hoge kosten te voorkomen adviseren wij onze klanten om een plafond in te stellen.
Groet,
Lisa
Fijn zo een robot die je steeds hetzelfde antwoord geeft.
Daar is mijn probleem niet mee opgelost.
Ik ben nu 67 euro kwijt , terwijl ik geen internet nog gebeld heb.
Bij de aankoop van de 1000 mb is het mis gegaan.
Gr, Michel
Hallo
Soms helpt het als je in de omschrijving van het probleem wat meer informatie geeft.
Ik zou je aanraden om even contact op te nemen met de klantenservice. Die kunnen wel in je gegevens kijken.
Succes!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.