Skip to main content

7 euro betaald 10 oktober vervolgens wordt er 50 euro van mijn rekening afgeschreven

Hi @Michel van Stokken

Vervelend dat de kosten zo hoog opgelopen zijn. 

Indien het factuurbedrag hoger is dan normaal, dan zijn er extra kosten in rekening gebracht voor het bellen, internetten of sms’en buiten de bundel. Op de factuur en specificatie in Mijn Simpel kan je inzien waarom er extra kosten in rekening zijn gebracht. 

Om dit soort hoge kosten te voorkomen adviseren wij onze klanten om een plafond in te stellen. 

Groet, 

Lisa


Fijn zo een robot die je steeds hetzelfde antwoord geeft.

Daar is mijn probleem niet mee opgelost.

Ik ben nu 67 euro kwijt , terwijl ik geen internet nog gebeld heb.

Bij de aankoop van de 1000 mb is het mis gegaan.

 

Gr, Michel 


Hallo @Michel van Stokken 

Soms helpt het als je in de omschrijving van het probleem wat meer informatie geeft.

Ik zou je aanraden om even contact op te nemen met de klantenservice. Die kunnen wel in je gegevens kijken.

Succes! 


Reageer