Beantwoord

Waarom is mijn factuur zo hoog?

  • 7 juni 2019
  • 1 reactie
  • 245 Bekeken

Ik ben al ongeveer. 5jaar klant bij jullie ik betaal €10 nog nooit buiten mijn bundel geweest nu in eens een rekening van €110 ik heb op 29-5 om 6.34 468mb gebruikt a €3.88 op de zelfde dag om 12.37. 640mb a €96.00 dat verschil kan niet dus er is iets ergens mis gegaan voor 200mb meer een verschil van €92.00 dat klopt niet btr rekening F XXXXXXXX klant nummer CXXXXXXX graag een oplossing
icon

Beste antwoord door Sanne 11 juni 2019, 11:11

Hoi, welkom op onze community!

Ik kan mij voorstellen dat je bij de eerste keer kosten buiten de bundel wat vragen hebt. Het tarief voor internet buiten de bundel is €0,15 per MB.

Als tip kan ik nog meegeven om het Plafond in te stellen. Met het Plafond heb je een limiet op de maximale kosten en kan je zelf controle houden. Instellen van het Plafond kan via Mijn Simpel.

Om echt op jouw verbruik zelf in te gaan hebben wij wel even de factuur en specificatie nodig. Zou je hiervoor contact met ons op willen nemen?

Groet, Sanne

P.S. We hebben jouw persoonlijke gegevens even uit jouw bericht gehaald wegens privacyredenen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7
Hoi, welkom op onze community!

Ik kan mij voorstellen dat je bij de eerste keer kosten buiten de bundel wat vragen hebt. Het tarief voor internet buiten de bundel is €0,15 per MB.

Als tip kan ik nog meegeven om het Plafond in te stellen. Met het Plafond heb je een limiet op de maximale kosten en kan je zelf controle houden. Instellen van het Plafond kan via Mijn Simpel.

Om echt op jouw verbruik zelf in te gaan hebben wij wel even de factuur en specificatie nodig. Zou je hiervoor contact met ons op willen nemen?

Groet, Sanne

P.S. We hebben jouw persoonlijke gegevens even uit jouw bericht gehaald wegens privacyredenen.

Reageer