Beantwoord

Waarom is mijn facuur hoger dan de abonnementskosten ?

  • 24 juni 2019
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

Er staat extra kosten op mijn factuur!
Verbruikskosten buiten de bundel? Wat is zijn dit extra kosten? Help?!
Tnx

Groetjes
Ahmad Bayani
icon

Beste antwoord door Alexandra 26 juni 2019, 12:12

Hey Ahmadrezabayani!

Welkom op onze Community! 🎉

Op je factuur vind je de kosten voor je abonnement. Als je boven je bundel verbruikt worden hiervoor kosten in rekening gebracht. Je vindt de tarieven voor buitenbundelverbruik hier.

De meeste kosten worden gemaakt door internetverbruik buiten de bundel. Daarom bieden wij de mogelijkheid aan om een MB-aanvuller te bestellen. Je ontvangt een sms notificatie als je 80% en 100% van je bundel verbruikt hebt. Dan kan je een MB-aanvuller bestellen en voordelig gebruik maken van extra internet.

Om kosten te voorkomen adviseren wij je om je Plafond in te stellen. Zodra je de limiet bereikt hebt stopt je verbruik, zo ben je beschermd tegen hoge facturen. Je kan je Plafond instellen via je persoonlijke Mijn Simpel pagina onder het kopje 'Plafond'. Succes!

Groetjes, Alexanda
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge +8
Hey Ahmadrezabayani!

Welkom op onze Community! 🎉

Op je factuur vind je de kosten voor je abonnement. Als je boven je bundel verbruikt worden hiervoor kosten in rekening gebracht. Je vindt de tarieven voor buitenbundelverbruik hier.

De meeste kosten worden gemaakt door internetverbruik buiten de bundel. Daarom bieden wij de mogelijkheid aan om een MB-aanvuller te bestellen. Je ontvangt een sms notificatie als je 80% en 100% van je bundel verbruikt hebt. Dan kan je een MB-aanvuller bestellen en voordelig gebruik maken van extra internet.

Om kosten te voorkomen adviseren wij je om je Plafond in te stellen. Zodra je de limiet bereikt hebt stopt je verbruik, zo ben je beschermd tegen hoge facturen. Je kan je Plafond instellen via je persoonlijke Mijn Simpel pagina onder het kopje 'Plafond'. Succes!

Groetjes, Alexanda

Reageer