Beantwoord

Waarom ontvang ik nog een factuur nadat mijn abonnement is opgezegd?

  • 19 January 2021
  • 1 reactie
  • 196 Bekeken

Dag,

 

Ik heb mijn abonnement per eerst mogelijkheid opgezegd, nu kreeg ik nog een factuur van plafondkosten van de periode 13 december tot 12 januari terwijl het abonnement al afgelopen is.

Deze heb ik ook gestorneerd.

 

Wat ik wel zie is dat ik een opzegbevestiging heb ontvangen dat het abonnement per 14 December werd stopgezet terwijl de facturen altijd van de 13e tot de 12e liepen.


Ook zie ik dat ik ook nog een factuur voor abonnement heb ontvangen van de periode van 13 december tot 12 januari, volstrekt onterecht naar mijn inzicht.

Deze incasso heb ik dus ook zojuist terug laten boeken in afwachting van een juiste factuur.

 

 

met vriendelijke groet,

 

Johan van Ooijen

icon

Beste antwoord door Anonymous 22 January 2021, 09:12

Bekijk origineel

1 reactie

Hi @Lunatic79

Van harte welkom op onze Community. 

Het abonnement wordt altijd 5 dagen later definitief beëindigd zodat klanten nog de mogelijkheid hebben de beëindiging terug te draaien.
Hierdoor heeft het systeem er waarschijnlijk nog een foutieve factuur voor de gehele maand uitgestuurd. 

Zou je contact op willen nemen met de klantenservice? Wij zullen er dan zorg voor dragen dat de factuur wordt weggeschreven, en er een blokkade op de betalingsherinneringen wordt gezet.

Groet,

Lisa

Reageer