Beantwoord

Waarom ontvang ik nog een factuur nadat mijn abonnement is opgezegd?

  • 19 January 2021
  • 1 reactie
  • 314 Bekeken

Er wordt een bedrag van 0,50 cent afgeschreven mogelijk vanwege mijn oude plafond, maar ik ben al overgestapt naar een andere provider. Hoe stopt dit?

icon

Beste antwoord door Anonymous 22 January 2021, 09:27

Bekijk origineel

1 reactie

Hi @ryandam

Van harte welkom op onze Community. 

In principe is het niet de bedoeling dat je na het beëindigen van het abonnement nog facturen van ons ontvangt. Een factuur nadat het abonnement is beëindigd hoeft niet per definitie een onterechte factuur te zijn. Wel begrijpelijk dat er natuurlijk vraagtekens spelen wanneer deze kosten een maand later pas worden berekend. 
Zelf kan je controleren door de betreffende facturen na einddatum na te kijken op je Mijn Simpel account. 

Indien er iets onterecht is gefactureerd, neem dan vooral contact op met onze klantenservice.
Wij zullen de factuur dan corrigeren en er zorg voor dragen dat het teveel betaalde bedrag wordt teruggestort. 

Groet, 

Lisa

Reageer