Beantwoord
waarom ontvang ik nog facturen voor beindigde abonnementen?
Ik blijf facturen ontvangen voor abonnementen die zijn beƫindigd. De nummers bestaan ook niet meer (zijn gedeactiveerd)
factuurnummers;
*weggehaald i.v.m. persoonlijke gegevens*
&
*weggehaald i.v.m. persoonlijke gegevens*
Graag antwoord via mail
bvd
oscar
factuurnummers;
*weggehaald i.v.m. persoonlijke gegevens*
&
*weggehaald i.v.m. persoonlijke gegevens*
Graag antwoord via mail
bvd
oscar
Beste antwoord door Joachiem
Hoi Oscar en welkom op de community!
Opvallend dat je je facturen ontvangen hebt, dit is niet de bedoeling. Ik adviseer je om even contact op te nemen met de klantenservice via simpel.nl/contact Zij hebben inzicht in je gegevens en kunnen je verder helpen.
Veel plezier op de community en stel gerust nog een vraag!
Groetjes Joachiem
Bekijk origineelOpvallend dat je je facturen ontvangen hebt, dit is niet de bedoeling. Ik adviseer je om even contact op te nemen met de klantenservice via simpel.nl/contact Zij hebben inzicht in je gegevens en kunnen je verder helpen.
Veel plezier op de community en stel gerust nog een vraag!
Groetjes Joachiem
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.