Beantwoord

Waarom verschillen de tarieven bij het verlengen van meerdere abonnementen?

  • 2 april 2021
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Ik heb meerdere telefoonnummers. Als ik de ene (abbo verlopen) wil verlengen kost me dat 3,50 euro per maand. Bij een ander telefoonnummer (ook verlopen) is dan 4,50 euro per maand. Waarom dit verschil, Waar ligt dit aan?

icon

Beste antwoord door Lisa_12 6 april 2021, 15:32

Hi @PeterHer001

Allereerst van harte welkom op onze Community. 

Heb je wel gekozen voor een contractduur van twee jaar? Bij een contractduur van twee jaar betaal je maandelijks €3,50,-. Indien je kiest voor een contractduur van één jaar, ben je inderdaad net iets duurder uit. 
In jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina kan je tijdens het verlengproces rechtsboven kiezen uit je gewenste contractduur. 

Ook dien je goed te kijken of je geen bundelwijziging in plaats van verlengen hebt aangeklikt. Bij een bundelwijziging vervallen namelijk de actietarieven, en klopt het dus dat de abonnementskosten omhoog schieten. 

Mocht je er niet helemaal uitkomen, neem dan gerust even contact met ons op. 
Wij helpen je dan graag verder! 

Groet, 

Lisa

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Hi @PeterHer001

Allereerst van harte welkom op onze Community. 

Heb je wel gekozen voor een contractduur van twee jaar? Bij een contractduur van twee jaar betaal je maandelijks €3,50,-. Indien je kiest voor een contractduur van één jaar, ben je inderdaad net iets duurder uit. 
In jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina kan je tijdens het verlengproces rechtsboven kiezen uit je gewenste contractduur. 

Ook dien je goed te kijken of je geen bundelwijziging in plaats van verlengen hebt aangeklikt. Bij een bundelwijziging vervallen namelijk de actietarieven, en klopt het dus dat de abonnementskosten omhoog schieten. 

Mocht je er niet helemaal uitkomen, neem dan gerust even contact met ons op. 
Wij helpen je dan graag verder! 

Groet, 

Lisa

Reageer