Beantwoord
waarschuwingsbericht 80% verbruikt 4 uur later ontvangen na 50,- buitenbundelkosten
Mijn telefoon is nu geblokkeerd omdat ik 50,- buitenbundel heb verbruikt. Dat zou 1 juni om 05.10 uur zijn gebeurd. Ik krijg om 09.05 bericht dat ik 80% heb verbruikt en om 09.41 100%. Iets na 10.00 wordt mijn telefoon geblokkeerd. Lijkt me niet dat ik hier nu voor moet betalen. Wist niet beter dat ik nog tegoed had.
Beste antwoord door Sanne
Olivier17 schreef:
Maar de waarschuwing kwam 4 uur te laat en zei dat ik nog 20% had (80% verbruikt) terwijl ik al blijkbaar buiten bundel zat.
Is toch anders dan antwoord waar je naar verwijst.
Niet gek dat ik niet op tijd verbruik stop dan.
vind dan ook niet dat ik daar voor moet betalen.
ben niet tijdig en niet juist geinformeerd.
Is toch anders dan antwoord waar je naar verwijst.
Niet gek dat ik niet op tijd verbruik stop dan.
vind dan ook niet dat ik daar voor moet betalen.
ben niet tijdig en niet juist geinformeerd.
Hoi! De meldingen worden "real time" verstuurd.
Als je het internetverbruik op Mijn Simpel opent, zie je de starttijd van het internetgebruik. Dit is niet perse de tijd dat de bundel op is. Duurt een internetsessie enkele uren, dan staat nog de starttijd vermeld.
Hier op de community kan ik jouw verbruik specifiek niet inzien. Om echt even jouw verbruik met de meldingen te controleren, kan je contact met de klantenservice opnemen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.