Vraag

Wanneer is mijn factuur hoger dan mijn abonnementskosten?

  • 19 December 2018
  • 2 reacties
  • 476 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Je abonnementskosten zijn de prijzen van de bundels die je hebt gekozen. Deze kosten staan altijd op je maandelijkse factuur. Als je meer verbruikt dan het tegoed in je bundels betaal je het buitenbundeltarief. In de Mijn Simpel-app kun je je verbruik bijhouden, en ook een Plafond instellen als je zeker wil zijn van een vast bedrag per maand voor je telefoonrekening.

2 reacties

Er staat niks in de specificaties maar toch een hogere rekening hoe kan dat?

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Hennie Bork 

Welkom op onze Community!

Uit je bericht maak ik op dat het misschien om een inflatiecorrectie gaat welke is doorgevoerd op je abonnement.In 2023 zijn de prijzen in Nederland gestegen, deze stijging heet prijsinflatie. Vanwege het effect dat dit heeft op onze kosten, verhogen wij in januari 2024 de vaste maandkosten van de meeste abonnementen. Dit doen we met het aangeleverde inflatiecijfer van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Deze verhoging staat beter bekend als: inflatiecorrectie. Hierdoor is je abonnementsprijs met 5.7% verhoogd.

Ken je mensen die nog geen inflatiekosten betalen? Dat kan kloppen. Sluit je een abonnement op of na 1 oktober in het jaar daarvoor af? Dan verhogen we in het eerstvolgende jaar niet de prijs van je abonnement. We berekenen ook geen inflatiecorrectie als je je abonnement vóór 6 januari 2022 afsloot.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer