Beantwoord

Welke tarieven gelden als mijn 2 jarig contract afloopt?

  • 6 February 2019
  • 2 reacties
  • 1083 Bekeken

Op dit moment heb ik een 2-jarig contract waarbij het volgende geld:
250 minuten bellen
250 MB internet
Onbeperkt sms'jes
€2,50

31 juli loopt het af en ik kan nu verlengen voor 2 jaar met de euroknaller:
100 minuten bellen
250 MB internet
500 sms'jes
€2,50

Zoals je kunt zien is mijn huidige contract beter dan de euroknaller en ui de veelgestelde vragen maak ik op dat wanneer ik niks doe, de voorwaarden blijven gelden die ik nu heb. Zit er ergens een addertje onder het gras, of kan ik zolang ik niks doe lekker voor €2,50 verder bellen, sms-en en internetten?
icon

Beste antwoord door Robert 7 February 2019, 11:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Badge +9
Hi,
Als je je bundels niet aanpast of geen verlenging doet, blijven je bundels hetzelfde en kan je van die bundels gebruik blijven maken.
Ik weet natuurlijk niet of je je bundels elke maand opgebruikt maar het voordeel van de eurokrakers is wel dat je de eerste 6 maanden maar €1,- betaalt en er grotere, naar verhouding, voordeligere bundels beschikbaar zijn.
En anders kan je altijd nog kijken of we in de toekomst een andere aanbieding hebben die interessant voor je is.
Hoi Robert,

bedankt voor je reactie.
De grotere bundels heb ik niet nodig, 250 MB is voor mij meer dan genoeg. Maar vooral met bellen is de 100 minuten te krap voor mij. De 6 maanden voor een euro is inderdaad voor de duurdere abonnementen een echt knaller, maar op een abonnement van 2,50 zoals de mijn scheelt het maar 9 euro op 2 jaar:
24 x 2.50 = 60
18 x 2.50 + 6 x 1 = 51
Die 9 euro heb ik er wel voor over om er zeker van te zijn dat ik voor 2,50 genoeg belminuten en MBs heb en onbeperkt kan sms-en.

Reageer