Skip to main content
Antwoord

Klacht

  • August 1, 2025
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

Renat Umarov

IK heb geen verbinding en internet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beste antwoord door Raveena

Goedemiddag Renat, 

Bedankt voor je bericht.

Ik begrijp heel goed dat het erg vervelend is om tijdens je werk geen verbinding of internet te hebben, zeker als je daar op dat moment op rekende. Je mag ervan uitgaan dat je kunt vertrouwen op een stabiele verbinding, en het spijt me dat dat op 1 augustus niet het geval was.

Er was die dag inderdaad sprake van een tijdelijke storing op ons netwerk. Dat is waarschijnlijk de reden dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je mobiele diensten. De storing is inmiddels volledig verholpen.

Mocht je toch nog problemen ervaren, dan raad ik je aan om je toestel opnieuw op te starten of je netwerkinstellingen te resetten. Als het daarna nog niet goed werkt, hoor ik het graag zodat ik met je mee kan kijken.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak, en dank je wel voor je geduld.

Ik wens je een fijne dag verder!

Met vriendelijke groet,
 Raveena 

3 reacties

Renat Umarov
  • Auteur
  • Lezer
  • August 1, 2025

Ik heb geen verbinding en internet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Renat Umarov
  • Auteur
  • Lezer
  • August 1, 2025

Ik heb geen verbinding en internet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 4, 2025

Goedemiddag Renat, 

Bedankt voor je bericht.

Ik begrijp heel goed dat het erg vervelend is om tijdens je werk geen verbinding of internet te hebben, zeker als je daar op dat moment op rekende. Je mag ervan uitgaan dat je kunt vertrouwen op een stabiele verbinding, en het spijt me dat dat op 1 augustus niet het geval was.

Er was die dag inderdaad sprake van een tijdelijke storing op ons netwerk. Dat is waarschijnlijk de reden dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je mobiele diensten. De storing is inmiddels volledig verholpen.

Mocht je toch nog problemen ervaren, dan raad ik je aan om je toestel opnieuw op te starten of je netwerkinstellingen te resetten. Als het daarna nog niet goed werkt, hoor ik het graag zodat ik met je mee kan kijken.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak, en dank je wel voor je geduld.

Ik wens je een fijne dag verder!

Met vriendelijke groet,
 Raveena