Beantwoord

Waarom kan ik geen keuze maken in cookies?

  • 18 February 2019
  • 4 reacties
  • 515 Bekeken

Reputatie 6
Op de community kan ik geen keuze maken welke cookies ik toesta, waarom kan dat niet?
icon

Beste antwoord door Youri 20 February 2019, 16:19

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +3
De community is een zogenaamd subdomein van simpel.nl. Als je op 1 van deze domeinen landt dan kun je kiezen welke cookies wij mogen gebruiken. Je toestemming geldt voor de volgende domeinen: community.simpel.nl, mijn.simpel.nl, prepaid.simpel.nl, bestel.simpel.nl, www.simpel.nl. Je kunt deze dus niet per subdomein instellen. Als je je browser cookies verwijdert en rechtstreeks naar de community navigeert, zul je de volgende melding zien onderin je scherm:



Je kunt je toestemming altijd veranderen of intrekken via www.simpel.nl/cookies
Reputatie 6
@Youri ik stelde de vraag omdat ik eerst deze melding niet te zien kreeg op de community en bij de andere domein(en) wel.

Maar inmiddels is dit verandert voordat je antwoord gaf.
Reputatie 2
Badge +3
We hebben het geconfigureerd tijdens de lancering van de community. Ik moest zelf ook mijn cookies legen om het goed te kunnen testen. De oplossing die we gebruiken is van Cookiebot, maar ook wij merken dat deze niet altijd juist functioneert. Gisteren hebben we het domein opnieuw gekoppeld om er zeker van te zijn dat de toepassing juist werkt.

We zijn aan het onderzoeken of een andere oplossing ons beter kan helpen. Wellicht dat je onze cookies ook al had geaccepteerd voordat we de community gelanceerd hadden. Ik weet niet hoe het systeem in dit geval zich gedraagt.
Reputatie 6
@Youri ik accepteer nooit alle cookies en wis elke dag mijn digitale voetsporen😉 op de browser(s). Dus ook bij de andere domeinen waar ik eerst wel de melding zag.

Reageer